הבעיות בהשקת פלייסטיישן 4, קונסולת המשחקים החדשה של סוני, ממשיכות להכות גלים לאור תגובה משונה של החברה ודיווח לפיו ייתכן כי התקלה נובעת מחבלה מכוונת.
ביום שישי, עלה לפורום הגיימרים IGN צילום מסך של שירשור, שעלה במקור ב-28 באוגוסט לפורום של המכון הטכנולוגי בצפון שיאן אך הוסר מאז. יוזם השירשור הוא סטודנט במכון, שהרכיב את קונסולת הפלייסטיישן 4 כחלק מהתמחות שאולץ לעבור במפעל של פוקסקון, במסגרת פרקטיקות גיוס העובדים המפוקפקות שלה. הוא כותב כי "מיכוון שבפוקסקון מתייחסים אלינו בצורה גרועה, אנו נתייחס אל קונסולת הפלייסטיישן 4 בצורה גרועה". הוא מוסיף ומציין כי "הקונסולות שהרכבנו יכולות, במקרה הטוב ביותר, להידלק".
ההודעה המדוברת על החבלה בפלייסטיישן 4:
סוני, מצידה, לא התייחסה לדברים, אך ביום ראשון, היא פרסמה בפורום התמיכה שלה התייחסות מעניינת לנושא: במקום להציע לרוכשי המכשירים התקולים להחליף אותם בחדשים, כנהוג במקרים מסוג זה, היא הפנתה את האצבע המאשימה למטרדים פעוטים: תאימות של הטלוויזיה, בעיה בשנאי או בחוט החשמל של הקונסולה, בעיה בחיבור הכונן הקשיח של הקונסולה ואף חוסר תקינות של כבל ו/או תקעי ה-HDMI לחיבור לטלוויזיה. עדכון קושחת הטלוויזיה והחלפת כבלים לאלו של הקונסולה הקודמת הם רק חלק מהפתרונות המוזרים מעט שהלקוחות התבקשו לנסות – וכמובן לדווח על הפתרונות לטובת המשתמשים האחרים, הכל כדי לפתור את החברה מאחריות לתקלות.
פלייסטיישן 4 הושקה בצפון אמריקה בחצות שבין חמישי לשישי ותוך שעות ספורות התברר כי רבים מהרוכשים הראשונים שלה כלל לא הצליחו להפעיל אותה, אלא קיבלו בעל ההדלקה הראשונית אור כחול מהבהב המבשר על תקלה. הדבר הביא לכך שכ-40 אחוז מהביקורות למכשיר באתר אמזון הן שליליות, אם כי חשוב לזכור כי כמו במקרים רבים של שירות לקוחות, אלו שזכו לשירות רע נמצאים בסבירות גבוהה בהרבה להודיע על כך מאלו שזכו לשירות טוב. למרות הכל, רשם המכשיר נתונים מרשימים עם מכירות של מיליון יחידות בתוך יממה.