18 תחנות רדיו עם מאות שעות של מוזיקה בלי הגבלה ואפשרות להתאים אישית את רשימות ההשמעה - זה לא תיאור של אפל מיוזיק, ספוטיפיי, דיזר, פלאפון מיוזיקס או סלקום ווליום. זה GTA. כן, המשחק הזה שבו אתם מתגרים בשוטרים (ולא רק על ידי צילום מתריס שלהם כמו שכל ישראלי עשה לפחות פעם אחת בחיים).
חברת Rockstar Games, מפתחת סדרת המשחקים האלימים והשנויים במחלוקת, חשפה בימים האחרונים בפני הרולינג סטון נתון מפתיע: בחמש השנים מאז יצאו שני המשחקים האחרונים בסדרה, GTA V והגרסה מרובת-המשתתפים שלו ברשת, GTA Online, הקשיבו השחקנים ל-75 מיליארד דקות של מוזיקה. כדי לסבר קצת את האוזן, מדובר במיליון ורבע שעות, שהן יותר מ-142 שנים וחצי.
בראיון למגזין ציינו אנשי Rockstar כי בהשקת המשחק היו 15 תחנות רדיו עם 240 שירים ברישיון מלא - כלומר כאלה שהחברה קנתה במיוחד את הזכות להשמיע אותם בתוך המשחק - והיום יש 18 תחנות. מספר השירים הזמינים לא נחשף, אך רק לאחרונה נוספו למאגר סטים שלמים של דיג'ייז ידועים כמו The Black Madonna ו-Solomun, שאף הוטסו לאולפני החברה כדי להצטלם למשחק, והכל כחלק מחבילת החברה חדשה בשם After Hours, שהושקה בחודש שעבר.
בראיון אמר איוואן פבלוביץ', מנהל המוזיקה בחברה שהגיע אליה לאחר שייסד לייבל מוזיקת האוס כי "לכולם כאן איכפת ממוזיקה. אנחנו חיים את המוזיקה הזו. אנחנו יוצאים כל הזמן". הוא סיפר כמה עבודה הושקעה במוזיקה בשני המשחקים עליהם הוא עבד ועדיין עובד - משחקים שנמכרו ביותר מ-100 מיליון עותקים והכניסו עד כה יותר מ-6 מיליארד דולר, שכנראה לא מעט מהם שולמו כתמלוגים ותשלומים אחרים לאמנים שהחברה מגייסת את שיריהם למשחקים.
אך למרות הנתונים המרשימים, זה לא ש-GTA עומד להפוך בקרוב לשירות המוזיקה הגדול בעולם: מבדיקת NEXTER עולה שבספוטיפיי, חלוץ שירותי הסטרימינג, האזינו המשתמשים בחודש דצמבר 2017 לבדו לכ-4 מיליארד שעות מוזיקה - יותר מפי שלושה מכמות המוזיקה לה הקשיבו שחקני GTA בחמש שנים.