"יצרנו את הבושם הויזואלי הראשון מסוגו בעולם", מספרת לנו שובל שביט שפירו, מייסתד ויוצרת Amkiri שזכתה בתחרות הסארטאפים דה-פיץ'. שביט שפירו מכוסה במה שנראה כמו קעקועים, אבל למעשה מדובר בבושם שפשוט מוצמד לגוף ואפשר להסיר במים וסבון.
זו נוסחה כימית שהמצאנו, שכולאת בתוכה את ניחוח הבושם, ומאפשרת את ההשארות שלו לאורך זמן. בושם רגיל מחזיק בין 4 ל-6 שעות. שלנו יכול להיאשר 12 שעות או יותר על הגוף. יש לו צבע וריח ואפשר לשים מגוון צבעים. "אפשר ללכת לים, לבריכה ולדר כושר וזה יחזיק. רק בשפשוף אקטיבי בסבון זה יירד".
בהדגמה באולפן next שביט שפירו הראתה איך מתבשמים. מניחים מדבקות של שבלונות - של אותיות או צורות אחרות - על הגוף, מורחים את הבושם באמצעות מברשת ומקלפים את המדבקות. "הריחות שלנו הם יוניסקס בשביל שכולם יריחו טוב".
ומתי יהיה אפשר לקנות? "סיימנו את הפיתוח לאחרונה, ונצא אל השוק בקרוב. בתחילת השנה יהיה אפשר לקנות את המוצרים שלנו אונליין, אפילו בישראל".