לעבור על התפריט, להתלבט, להזמין, לשלוף אמצעי תשלום - בסניף החדש של קנטאקי פרייד צ'יקן בסין לא צריך לעשות את כל זה. הסניף, שנבנה בבייג'ינג יחד עם ענקית החיפוש והטכנולוגיה הסינית באידו, מופעלים דוכני הזמנה חכמים, שמזהים את הלקוח ומנחשים מה הוא ירצה לאכול.
לפי דיווח בטק-קראנצ', המחשבים המבוססים על טכנולוגיית זיהוי תמונה של באידו מנתחים את פני הלקוח ומזהים את גילו, מינו ומצב רוחו - ולפי זה מבצעים השוואה עם נתונים על המנות המועדפות על אנשים ממינו, בגילו ובמצב רוחו. הם גם מסוגלים לזהות לקוחות קבועים ולהציע להם את אותם דברים שהזמינו בעבר.
לאחר אישור ההמלצה או בחירה במנה אחרת מהתפריט המוצג על מסך המגע הענק, מבוצע התשלום באמצעות סריקת קוד QR בסמארטפון (אם הלקוח מנוי לשירות תשלום מתאים).
זו לא הפעם הראשונה ש-KFC פותחת "מסעדה חכמה" בסין. בתחילת השנה היא פתחה בשיתוף עם באידו סניף בשנגחאי, שבו רובוט מדבר משמש לקבלת הזמנות. ב-300 סניפי KFC האחרים בבייג'ינג מוטמעות מדבקות AR על השולחנות, שבעת כיוון מצלמת הסמארטפון אליהן ניתן לשחק במשחקים המוצגים על מסך הסמארטפון כאילו הם נמצאים על השולחן.