הסופרבול (ששודר אמש), אירוע הטלוויזיה הנצפה ביותר בארה"ב, הוא הזדמנות מצוינת עבור חברות מקומיות ובינלאומיות לפרסם את עצמן באופן היעיל ביותר האפשרי, והדבר יצר ז'אנר ייחודי לפרסומות. חברת אחסון האתרים GoDaddy, שסבלה בשנתיים האחרונות מתדמית בעייתית, החליטה לנצל השנה את זמן הפרסום במשחק הפוטבול למשהו מקורי שאולי יחזיר אותה לימי הזוהר שלה – התפטרות.

בפרסומת, שהוקלטה מראש אך פרטיה נשמרו בסוד, מבקר השחקן ג'ון טורטורו בביתה של גוון דין, מהנדסת מכונות שעבדה לטענתה 18 שנים בתפעול מכונות קירור גדולות, במהלכן ייצרה כ-250 מיליון ליטר של מים מקוררים. דין לובשת על ידה בובה ויחד איתה מודיעה לבוס שלה, טד, אל מול מיליוני הצופים: אני מתפטרת.

 

עוד NEXTER כל הזמן בעמוד הפייסבוק

לפי החברה, דין החליטה להגשים חלום ולעבור לעסקי הבובות בעקבות חוסר שביעות רצון מעבודתה. היא בעסקי הבובות כבר זמן רב ומופיעה יחד עם בובותיה במקומות שונים. לדבריה, גודדי אפשרה לה להקים אתר שיפרסם את עסקיה ויאפשר לה להתפרנס ממה שעד כה היה תחביב לשעות הפנאי.

עם זאת, עיון באותיות הקטנות יגלה שאולי יש כאן יותר ממה שהחברה מקרינה בפומבי: בתחתית האתר, באותיות הקטנות, מצויין כי "גוון היא דוברת רשמית של גודדי". תחקיר קצר בעזרת גוגל מגלה כי גוונביר דין, האישה המכונה "גוון", מנהלת חברה לתיאטראות בובות מזה כ-5 שנים, לפי פרופיל הליקד-אין שלה. בנוסף, באף אחד מהפרופילים שלה ברשת לא מצוינת עבודה בחברה אחרת בשנים האחרונות, או הכשרה בתחום המכונאות. נראה שמדובר בקמפיין משותף של אמנית במה וחברה ששתיהן היו זקוקות למעט תשומת לב.

צפו בסרטון המלא:

 

 

>> "תמונת האימים" של ביונסה מסעירה את הרשת

>> צרח בשידור: "אל תפתח עלי את הפה בחיים. אסתום לך אותו במהירות"