נראה שלנטפליקס יצטרף בקרוב מתחרה חדש בשוק שירותי הזרמת הווידאו בישראל: שירות Prime Video של אמזון יושק באופן גלובלי ויתרחב אל "מעל 200 מדינות וישויות ברחבי העולם" כבר בחודש הבא – וישראל כנראה ברשימה.
ההכרזה על המהלך של אמזון נכללה במסגרת סרטון להשקת The Grand Tour, הרימייק לתוכנית הבריטית Top Gear בכיכובו של ג'רמי קלארקסון, שעלה לרשת ביום חמישי. בסרטון ציין קלארקסון כי הסדרה תהיה זמינה בכל העולם, וגם צייץ על כך.
עד כה, שירות הווידאו של אמזון היה זמין בחמש מדינות בלבד: ארה"ב, אנגליה, גרמניה, אוסטריה ויפן. מחירו 11 דולר לחודש או 100 דולר לשנה, שכוללים גם משלוחים מהירים חינם של מוצרים בהזמנה מאמזון וגישה לספריית מוזיקה (שאינה זמינה בישראל). ניתן להתחבר לשירות כמעט מכל מכשיר ובכל פלטפורמה נפוצה שיש.
עוד ב-TGspot:
התוכנה שתביא את ההשלמה האוטומטית לכל תוכנה במחשב שלכם
שוב זה מתחיל: הודעות מעצבנות בווינדוס מנסות לשכנע אתכם לגלוש ב-Edge
בשנים האחרונות החלה החברה להשקיע בתוכן מקורי לשירות, כמו סדרות הטלוויזיה "טרנספרנט" ו"מוצרט בג'ונגל", הזמינות לצפייה ללא תשלום (בדומה לסדרות המקור של נטפליקס, שזמינות לכל מנוייה), יחד עם שלל סרטים ועונות שלמות של סדרות. לא ברור אילו תכנים יהיו זמינים בכל מדינה, בשל הסכמי זכויות על התכנים שחלקם נמכרו לגופי שידור מקומיים כמו הוט, יס וסלקום. כך, ייתכן כי בישראל המגוון בעת ההשקה יהיה מצומצם, בדומה למגבלות הקיימות בנטפליקס.
נטפליקס זמינה כיום ב-130 מדינות "בלבד", כך שעם השקת Amazon Prime Video באופן גלובלי, תהפוך אמזון לחברת הזרמת הוידאו הגדולה בעולם.