"זייפו לוגו והפיצו אותו באינטרנט. זה זיוף בדיוק כמו שזייפו תמונות של רבין וניסו להכפיש את שמו" - כך אומר הפרסומאי אודי פרידן, מנהל הקמפיין של מפלגתו של משה כחלון, "כולנו", במענה לשאלת TheMarker. לדבריו, "זה ספין מופרך שיש לי רושם שאני חושב שאני יודע בדיוק מאיפה הוא הגיע".
ביממה האחרונה הופץ באינטרנט איור של חמש דמויות, ארבע מהן לבנות ובמרכז דמות שחורה אחת, ונטען כי זהו הלוגו של כחלון. גורמים פוליטיים טענו כי בכך מנסה לעשות כחלון שימוש במוטיבים עדתיים של קיפוח. ואולם, מתברר כי הלוגו כלל לא הגיע ממפלגתו של כחלון. "מנסים להשחיר את פניו של כחלון ולתאר אותו כמי שמרמז על קיפוח או על שד עדתי", אומר פרידן. "לא דובים ולא זבובים. זה זיוף. זה הכל ספינים מגוחכים. אני תמה על אנשי תקשורת שמסוגלים לחשוב שאנחנו היינו עושים כזה לוגו".
עם זאת, העיתונאי עידן קוולר מטיל ספק בדבריו של פרידן, לאור העובדה כי ברשותו צילום מסך שמראה כי הלוגו המדובר אכן הופיע כסמל עמוד המפלגה של כחלון אמש, ואף הופץ על ידי כחלון עצמו בפרופיל הפייסבוק הרשמי שלו.
כזכור, בשעות הלילה והבוקר העלו גולשים רבים פארודיות על הלוגו התמוה שהוצג על ידי "כולנו" אתמול. גם אחרי השינוי המשיכו הגולשים להתבדח על הבחירה בסמל "מר קו" על ידי מפלגתו של שר התקשורת והרווחה לשעבר.
עוד ב-TheMarker: