גוגל + הולכת בעקבותיה של טוויטר ומתכננת מהלך גדול שיגרום למפורסמים ואנשי ציבורי לפתוח פרופיל ברשת החברתית גוגל פלוס, כך מדווחת רשת CNN.
לפי הדיווח הצעד הראשון של ענקית החיפוש יהיה להדגיש באופן מיוחד חשבונות של סלבס שיקבלו חותמת מיוחדת אחרי שיעברו אימות. שיטה שנהוגה ועובדת בהצלחה רבה כיום בטוויטר.
ברט שולט, יועץ תקשורת ו"מומחה הוליווד", אומר כי המהלך נועד למתג את גוגל+ כפופולארית בקרב מובילי דעת קהל וכמובן יעלה בצורה משמעותית את הבאז סביבה ויעניק לה יחסי ציבור רבים ובחינם.
כמו כן ציין שולט כי גוגל "מאוד מעוניינת" שסלבס יפתחו פרופילים בגוגל+ וכרגע מחפשת דרכים כיצד להפוך את תהליך האימות ליעיל ומדויק שכל סלב ישמח לאמץ.
בין היתר היא בוחנת שיטות כיצד תבליט את הפרופילים האמיתיים ומה תעשה עם אלה שנראים כזיוף.
טוויטר למשל, ששיטת האימות שלה מוצלחת במיוחד (שחסרה בפייסבוק), מאפשרת לקיומם של פרופילים מזויפים, לצד הפרופילים האמיתיים שמסומנים על ידי חותמת "וי" (Verified) בולטת.
גוגל מצידה לא מאפשרת פתיחה של פרופיל תחת שם מזויף או כזה שלא שייך לבן אדם אמיתי, לכן מעניין לראות כיצד תתמודד עם עניין זיוף זהויות הסלבס.
הרשת החברתית הצעירה, בת שלושה שבועות בלבד וכבר עברה את 10 מיליון המשתמשים, בעיקר בזכות הבאז הרב סביבה. ברור כי אם סלבס ואנשים מוכרים יצטרפו הפופולאריות שלה רק תגדל.
נכון לעכשיו גוגל לא אישרה את המהלך והדוברת של החברה מסרה כי "הם לא מתכוונים לשתף בתכניות העתידיות שלהם בנוגע לגוגל פלוס". עם זאת אישרה כי הם אכן מתכננים להוסיף מספר תכונות ושירותים בזמן הקרוב.
עדכון: אחרי שעברה את כל הבדיקות הקפדניות והאישורים של אפל, אפליקציית גוגל פלוס עלתה לאפסטור. נכון לעכשיו היא זמינה רק לבעלי חשבון אייטיונס אמריקאי, כך שהישראלים יצטרכו לחכות.
בעיה נוספת שעלתה וגרמה ללא מעט התמרמרות בקרב המשתמשים הלהוטים היא שכרגע האפליקציה לא זמינה במכשירי אייפד ואייפוד טאצ', אלא רק באייפון.
>> סופרמרקט בלי מצרכים וכסף: יש דבר כזה
>> וגם: תקנו משחק טטריס במיליון דולר?