ממציאים את הווידאו מחדש: כבר יותר מעשור שיוני בלוך הוא לא רק מוזיקאי. הסטארט-אפ שלו, EKO, שיוצר תכנים אינטראקטיביים גייס בשנה האחרונה מאות מיליוני דולרים. בלוך הגיע לאולפן נקסט וסיפר על המתחרה העיקרית - ענקית הסטרימינג נטפליקס.
מה בדיוק אתם עושים? "תחשוב על זה שאנחנו משודרים עכשיו בטלוויזיה ואנשים יכולים לצעוק על הטלוויזיה שהם שונאים אותי או אוהבים אותי, שונאים אותך או אוהבים אותך", מסביר בלוך. "הטלוויזיה לא שומעת אותם. מאז שנות ה-40 היא אותו הדבר. האינטרנט הוא מדיום דינאמי שכן יכול לשמוע את הצד השני".
אז אתם בעצם רוצים להתחרות בנטפליקס? "כן, הם המתחרה הגדול היחידי שלנו כי הם גם עכשיו נכנסים לתחום הזה. כל החברות האחרות - מ-HBO ודיסני - כולן באות עכשיו לעבוד איתנו על זה שזה מגניב ממש".
ויש את הקליפ שעשית לבוב דילן ופתאום דני קושמרו קופץ שם. "היה לנו בעיה שערוץ החדשות האמריקאי, הטודי שואו, היה אמור לעשות את זה וברגע האחרון הם אמרו שלא ולא ידעתי מה לעשות. התקשרתי לדני ואמרתי לו 'אתה יכול בזריזות הלילה לשדר בחדשות כאילו אתה שר את השיר של בוב דילן' והוא אמר שבשמחה".
מה אתם עושים עכשיו? "אנחנו מדמיינים מחדש איך לייצר תוכן וידאו חדש בשביל האינטרנט. אנחנו עושים סדרות אינטראקטיביות כמו סוני ו-MGM באורך מלא. זה ממש כיף", מסכם בלוך.