שירות הטרנדים הוותיק של גוגל (Hot Trends), הושק אמש (ד'), במספר מדינות נוספות ברחבי העולם, אחת מהן היא ישראל.
המשמעות היא שמעכשיו הגולש יוכל לדעת בלחיצת כפתור מה הנושא שמעסיק את כולם בארץ. היום למשל כולם מדברים על טקס בחירת מלכת היופי ועל אלן דלון.
ה-Hot Trends של גוגל הוא שירות שקיים עוד משנת 2007, ומטרתו למפות לגולש את החיפושים הכי חמים על פי יום ונושא. בכך הגולש יכול לראות אילו נושאים חיפשו הגולשים בכל יום ויום.
כך למשל מי שיבדוק את הנושאים החמים בגוגל בישראל היום ימצא שערוץ 1 בכותרות, כמו כן גם טקס מלכת היופי שמעסיק ישראלים רבים. עוד ניתן לראות שאנשים מחפשים את ריאל מדריד, גם בעברית וגם באנגלית, זאת בעקבות הניצחון המוחץ שלה לפני יומיים על פני ברצלונה. גם קטלין רייטר, שהתחרתה בטרום קדם אירוויזיון מופיעה בטרנדים החמים. ביום שלישי למשל, הנושאים שעניינו את הישראלים הם נסראללה, זאת בעקבות השמועות על מחלתו, כמו כן, עכשיו כשנגמר פורים, ישראלים רבים מחפשים פרטים על פסח. אבל הנושא שעניין הכי הרבה את הישראלים באותו יום הוא פרשת אלכסנדרה ברנדט. עוד סיפורים מהימים האחרונים הוא טקס פרסי האוסקר ובעיקר השחקנית ג'ניפר לורנס שהמעידה החיננית שלה בדרך לקבלת הפסלון עוררה הרבה מאוד עניין, גם בישראל.
אפשר לראות כיצד הטרנדים מושפעים מאירועים וחדשות בחיינו, כמו כן מתוכניות הטלוויזיה שמשודרות באותו היום, נושא שככל הנראה מעסיק את הישראלים כמעט כמו החדשות. שירות הטרנדים של גוגל יוכל ללמד אותנו מה מעניין את הגולשים הישראלים בכל רגע נתון, וכיצד משפיעה המדיה על הנושאים שישראלים רוצים לקבל עליהם הכי הרבה מידע.
>> אפליקציית פוטושופ: עכשיו גם לאייפון ואנדרואיד
>> זעם על הבגידה של חברתו ונקם בה בפייסבוק