הקמפיין החדש של אפל ל-אייפד ול-אייפד מיני כבר מופיע ברחבי ארצות הברית על שלטי חוצות ובמקומות מרכזיים כמו הטיימס סקוור בניו יורק. אחת מהאפליקציות שנבחרו להיות מוצגות בפרסומת החדשה היא לא אחרת מאשר אפליקציה של חברה ישראלית בשם קינטיק ארט, המפתחת פלטפורמה ליצירה וצריכה של ספרי בישול דרך טאבלטים.
האפליקציה ששמה Look & Cook היא הראשונה של החברה. היא כוללת עשרות מתכונים של מאיר אדוני (השף של מסעדת "כתית") והיא ייחודית בכך שהיא מיועדת לשימוש במהלך הבישול עצמו, כשהאייפד מונח על השיש במטבח. תהליך ההכנה של כל מתכון באפליקציה מצולם לפרטי פרטים בתמונות ובווידאו והאפליקציה כוללת בין היתר גם אוסף כלים שנועדו לסייע בתהליך הבישול.
"זה כבוד גדול שחברה כמו אפל מסמנת אותך, שלא לדבר על להופיע בקמפיין בסדר גודל כזה", אומר אורן הוברמן, ממסיידי החברה ומנכ"לה. "אנחנו מקווים שזה יפתח לנו דלתות ויעזור להשיג דריסת רגל משמעותית בשוק הצומח במהירות של ספרי הבישול לטאבלטים. אין בכלל ספק שכל תעשיית ספרי הבישול הולכת להשתנות לגמרי בשנים הקרובות, כפי שקורה עכשיו בכל התחומים האחרים בעולם הפרינט, ואנחנו שואפים להיות בחוד החנית של הנישה הזו".
בשביל אפליקציה קטנה שהועלתה לחנות של אפל רק לפני כמה שבועות, מדובר בהישג מרשים ביותר. נזכיר כי באפל עוברים על כל אפליקציה ואפליקציה בקפידה לפני שמאשרים את עלייתה לחנות. ועדיין, מתוך מאות אלפי האפליקציות שנשלחות לאפל, דווקא האפליקציה הקטנה של החברה הישראלית נבחרה להיות מוצגת בפרסומת.
נכון לעכשיו Look & Cook ניתננת בחינם באפסטור, רק באנגלית, אבל היא צפויה לצאת בעוד כשלושה שבועות גם בגרסה עברית. משתמשים ישראליים שהורידו את האפליקציה באנגלית יקבלו אותה בחינם בעדכון הבא.