מיד לאחר השקתו של האפל ווטש, אתרי טכנולוגיה רבים, ובמידה מסוימת - גם אנחנו, יצאו נגד השעון החכם וטענו כי מדובר בגאדג'ט מיותר. לא מפתיע לגלות שיש אדם אחד הבטוח בהצלחתו: טים קוק. לטענתו, השעון - שייחל להימכר באפריל מסכום של 349 דולר ומעלה - כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים שלו, וזה השעון החכם היחיד שבאמת משנה משהו.
"אנשים לא חשבו שהם יהיו חייבים אייפוד", אומר קוק במסגרת ראיון לאתר העסקי Fast Company. "הם גם לא חשבו שהם יהיו חייבים אייפון, והאייפד בכלל התקבל בבוז - המבקרים שאלו: מי צריך את זה? האמת, אני לא חושב ששום דבר מהפכני שעשינו היה צפוי להפוך ללהיט ברגע שהוא יצא. רק בדיעבד אנשים יכלו להעריך אותו. יכול להיות שהשעון יתקבל בצורה דומה". מאידך, קוק מודה שאין שהם לא הציבו יעדים שאפתניים מבחינת היקפי המכירות של השעון.
קוק התייחס גם למשחק המקדים הארוך שנערך עד להשקת השעון, ולהחלטת החברה להמתין עם החשיפה עד שירגישו שהמוצר מושלם. "לא היינו הראשונים שהוציאו נגן MP3, לא היינו הראשונים עם הטאבלט ולא היינו הראשונים שהוציאו סמארטפון. אבל היינו הראשונים שהוציאו את הסמאטרפון מודרני, ונהיה הראשונים להשיק את השעון החכם המודרני, הראשון שבאמת משנה".
בהמשך, קוק התייחס גם למתחרות, גוגל ומיקרוסופט. "חברה אחת מפתחת מערכת הפעלה, חברה אחרת מטפלת בחומרה וחברה נוספת עושה עוד משהו. זה מה שקורה בעולם של אנדרואיד. תחברו את זה יחד - והמוצר לא יקבל ציונים גבוהים מבחינת חווית משתמש".
ובלי קשר לשעון: קוק גילה שמאז מותו של סטיב ג'ובס, החברה בחרה להשאיר את משרדו של מייסד החברה ממש כפי שהיה. כעת, השאלה העיקרית בהקשר זה היא מה אפל תעשה כשתעבור למשרדים החדשים בקמפוס החללי שבנייתו צפויה להסתיים בסוף השנה. "עוד לא החלטתי מה אני רוצה שנעשה שם, אבל אני רוצה לשמור על המשרד שלו בדיוק כמו שהוא היה. לפני כמה ימים ביקרתי במשרד הישן שלו עם לורן (אשתו של ג'ובס), ויש שם עדיין תמונות שהילדים ציירו על הלוח".