גט-טקסי, הסטארט-אפ הישראלי להזמנת מוניות דרך אפליקציה, רוצה מאוד שתסעו במוניות. כל כך רוצה, שהוא יספק לכם על חשבונו מכשירים ייעודיים להזמנת מוניות כדי שלא תצטרכו אפילו לשלוף את הסמארטפון. הבוקר הודיעה החברה כי החל ממחר תציב בבתי עסק ברחבי העולם "קיוסקים", עמדות קבועות מבוססות טאבלטים שיריצו גרסא מיוחדת של האפליקציה שתאפשר לעוברים ושבים להזמין מוניות בשניות.
המסופים, המיועדים לעודד מבקרים במקומות סואנים לנסוע במוניות במקום במכוניות פרטיות או באוטובוסים, מציגים כפתור הזמנה גדול שלאחר הלחיצה עליו מזין המשתמש את מספר הטלפון שלו. לאחר ההזנה הוא מקבל עדכונים ב-SMS לגבי מועד הגעת המונית. את מיקומו הוא אינו צריך להזין או לחפש ב-GPS, שכן מיקומם הקבוע של המסופים כבר ידוע למערכת, מה שחוסך את זמן חיפוש הלוויינים בסמארטפון.
עוד NEXTER כל הזמן בעמוד הפייסבוק
המסוף החדש, לדברי החברה, יוצב החל ממחר "במאות בתי עסק דוגמת בתי מלון, בתי קפה, בנייני משרדים, ברים, מוסכים, קופות חולים, בתי אבות, מגדלי יוקרה וכל מקום ציבורי בו קיים ביקוש לנסיעות במונית". היא ציינה כי בישראל "כ-100 מוסדות ובתי עסק כבר נבחרו לשימוש בקיוסק, ביניהם רשת קופות חולים לאומית, מסעדת הרברט סמואל, מגדל נווה צדק, פארק קראסו למדע, ויה ארקדיה - קרמיקה ועוד". גם סניפי החברה בחו"ל – ברוסיה, בריטניה וארה"ב – מבצעים התקנות של מסופים בעסקים באזוריהם. החברה הוסיפה כי בתי עסק לא צריכים לשלם עבור התקנת המסופים, וגם אחזקתם נעשית על ידיה.
מארק און, מנכ"ל Get Taxi ישראל, מסר: "Get Taxi גאה להמשיך את המהפכה בתחבורה הציבורית שהפכה את המונית לנוחה, זמינה, בהתראה של דקות בודדות. הקיוסק יאפשר לאנשים שאין ברשותם מכשיר טלפון חכם או לחילופין גישה ישירה לסלולרי ליהנות מהשירות של גט טקסי, ומנגד לנהגים לקבל יותר הזמנות. מדובר בעוד צעד של החברה המייתר את השימוש בכלי הרכב הפרטיים, כאשר לכל לקוח נהג פרטי עם רכב משלו. אנו עדים להמון ישראלים שהבינו שהשימוש ב-Get Taxi זול ונוח משמעותית מקניית רכב פרטי ותחזוקתו השוטפת".