ערב. אתם לבד, מתים לצאת לבלות אבל מתלבטים בין מועדונים שונים ולא מצליחים למצוא חברים שילוו אתכם ויעבירו לכם את הזמן עד שתמצאו מישהוא או מישהיא מעניינים במועדון. אפליקציה ישראלית חדשה בשם Weepo מציעה לכם פתרון לכל הדילמות וקיצור דרך לבילוי האולטימטיבי, כולל שדרוג שלו לדייט.
וויפו היא מעין רשת חברתית מבוססת מיקום המתמחה בתחום הבילויים וההיכרויות. משתמש שמחפש מקום טוב לבלות בו יכול לצפות בה במועדונים הנמצאים בקרבתו, לקבל מידע על אופיים ואף על הבליינים הנמצאים בהם ברגע זה, כגון פילוח לפי מין.
בדומה לרשתות חברתיות אחרות, ניתן גם לעקוב אחר משתמשים מעניינים ולהתעדכן היכן הם מבלים לצד תמונות שהם מעלים. כך ניתן למצוא מועדונים שחברים או בעלי אופי דומה נמצאים בהם.
לאחר שהמשתמש בוחר מועדון ונכנס אליו, הוא מגיע גם באפליקציה לאזור החברתי של אותו מועדון. הוא יכול לצפות בתמונות של כל המשמתשים הנמצאים במקום ולסמן מי מהם נראה לו כשידוך פוטנציאלי. משתמשים שסימנו אחד את השני כדייטים פוטנציאליים יועברו לצ'ט אישי, בדומה למתרחש בעת סימון "V" הדדי באפליקציות כגון טינדר. משם הם יוכלו כמובן לעבור לבילוי משותף מחוץ למסך.
מפתחי האפליקציה הם רועי לוגסי (24), רן מזר (24) ומתן צפריר (27), שלושה ירושלמים שעבדו על הפרויקט במשך כשלוש שנים. במהך הזמן הם הצליחו לגייס משקיעים רבים, ביניהם "ממציא הלייק", ג'ארד מורגנשטיין, שהתלהב מהרעיון בעת ביקור בישראל לפני חצי שנה והשקיע בחברה, תוך שהוא מציין כי זהו הסטארט-אפ הישראלי הראשון שהשקיע בו.
רועי לוגסי, ממייסדי החברה, מספר ל-NEXTER כי האפליקציה הושקה לראשונה לפני כשבועיים במועדון הקלרה, במסגרת ליין יום שני וחגיגות 9 שנים למועדון. כ-3,500 איש היו, האפליקציה הורדה כ-1,000 פעמים ויצרה 308 "שידוכים" ו-800 התכתבויות בין הנוכחים. אירועים נוספים נערכו במועדונים "שלוותה", "קיבוץ", "סולו", "ואליום" ו"מדלימוס", ואירועים נוספים צפויים להיערך בתקופה הקרובה ב"דיזי פרישדון", "זויעפר", "רובי" ובמועדונים בירושלים ובאילת.
עד כה הורדה האפליקציה על ידי כ-25,000 איש מחנויות האפליקציות של גוגל ואפל. בזו האחרונה היא אף הגיעה למקום השני בטבלת ההורדות בישראל כשבוע לאחר השקתה. עתה מתכוננים היזמים להשקת המיזם גם בחו"ל ומקווים לכבוש את עולם הבילויים.