היזם הישראלי משה חוגג, הזכור בין היתר כהוגה אפליקציית המסרים הבסיסית Yo, הציג אמש (ב') אפליקציה יומרנית הרבה יותר, עליה עבדו הוא וצוות החברה שלו, Mobli, במשך השנים האחרונות.
EyeIn - או בעברית "עין", הוא מנוע חיפוש לתוכן חזותי (ויזואלי) שנוצר על ידי גולשים, המאפשר למשתמשים לצפות בתמונות או קטעי וידאו של אירועים שונים שהעלו גולשים ברשת. בניגוד למנועי חיפוש תמונות קיימים כמו גוגל, המבוססים על חיפוש בכל הרשת לפי מילות מפתח, EyeIn מחפש תמונות וסרטונים שהועלו על ידי גולשים לרשתות החברתיות - פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ומובלי.
ב-EyeIn, הזמין כרגע כאתר אינטרנט וצפוי להגיע בקרוב כאפליקציה לאייפון ולאנדרואיד, אפשר לחפש אירועים או מקומות - למשל: "גמר גביע המדינה בכדורגל 2015", "Backstreet Boys Raanana 19.5.2015" או הכתובת של בניין קשת. האפליקציה תמצא תמונות שצולמו בזמן ובמקום הרלוונטיים ותאפשר לגולש לשנות את טווח החיפוש - גם בממד הזמן וגם בממד המרחב. אפשר אפילו לחפש נושאים חמים, כמו "Game of Thrones", ולצפות בתמונות שלפי הטקסט הנלווה אליהן קשורות לסדרה הפופולארית שהסתיימה השבוע.
באירוע ההשקה ציין חוגג כי הרעיון למנוע החיפוש עלה במוחו ב-2009, כשנכח בהופעה של אביב גפן ושם לב איך רוב האנשים סביבו מתעדים את ההופעה בטלפונים הסלולריים שלהם. "כל מה ששווה לראות ביום - מתועד", הוא אמר, והוסיף כי הקים את Mobli כדי לנסות לבנות אפליקציה שתאפשר לחוות כל אירוע מכל נקודת מבט זמינה שנוצרה על ידי אנשים במקום.
המנוע החדש משלב שלוש טכנולוגיות כדי להציג תמונות רלוונטיות: ראשית, הוא ממיין את התמונות והווידאו לפי למידת מכונה המבוססת על הזמן והמקום שבו צולמו - מידע המשולב בכל קובץ חדש שאנו יוצרים כיום. כך הוא יודע להציג תמונות מאירוע מסוים, כגון הופעה, משחק כדורגל או מסיבה, לפי המידע הבסיסי הזה; שנית, הוא משתמש בעיבוד שפה טבעית כדי לנתח את הטקסט שסביב התכנים ולהבין את הנושא והתוכן שלהם; שלישית, הוא מסנן את התכנים בעזרת תוכנת ראייה ממוחשבת, היודעת להבדיל, למשל, בין תמונות באיכויות שונות ומתעדפת תמונות איכותיות, או בין סלפיז לתמונות אחרות שצולמו קרוב או רחוק מבמה באירוע כלשהו. כמו כן, הוא יודע לנתח את השמע בווידאו ולבחור להציג סרטונים עם איכות שמע טובה יותר במקרה של הופעה, או סרטון בו מובקע גול ממשחק כדורגל לפי זיהוי תרועת הקהל.
מלבד היכולת לבצע חיפוש תכנים ולצפות בתכנים חמים, מציעה האפליקציה גם "ווידג'ט" לאתרים, המאפשר לשלב תמונות וסרטונים רלוונטיים בכתבות. כך, למשל, בחודשים האחרונים שולבו באתר הספורט הישראלי One תמונות ממשחקי כדורגל בתוך הכתבות על אותן משחקים. החברה אמרה כי היא מתכוונת לשלב באותם ווידג'טים באתרים תמונות פרסומת רלוונטיות שהרווחים מהן יתחלקו בינה לבין האתרים בהם יופיעו.