מאז שמכרה את חטיבת הניידות שלה למיקרוסופט, נוקיה מנסה למצוא מחדש את דרכה. היא נפטרה מחטיבת המפות שלה, HERE שנמכרה לקונסרציום רכב גרמני, ומתמקדת בשתי החטיבות הקיימות שלה: חטיבות רשתות הסלולר, וחטיבת הטכנולוגיה, שאחראית גם על חדשנות והיא המעניינת אותנו, הצרכנים.
במסגרת של חיזוק של הראשונה, קנתה בשעתו נוקיה את אלקטל-לוסנט המתחרה, ועכשיו היא מבצעת רכישה שתחזיר אותה לפרקי היד שלנו: היא קונה את Withings, חברת המחשוב הלביש הצרפתית שממוקדת בעיקר בנושאי מדי בריאות.
עוד בהחיבור
הענקית מפינלנד הודיעה שהיא קונה את ויטינגס הצרפתית, תמורת 170 מיליון יורו במזומן (191 מיליון דולר), מה שיוסיף לפורטפוליו של נוקיה את שעון הפעילות Activite Pop ואת אחיו הגדול, שורה של צמידים ומדי פעילות כמו ה-Pulse Ox וה-Go, משקל חכם, מערכת השינה Aura, מד לחץ דם והפיתוח שלאחרונה הביא הכי הרבה תשומת לב ל-Withings, מד החום האלחוטי והסופר מעוצב שלהם. מה שנכון, שתי החברות אכן חולקות שאיפה ליצור מוצרים שלא רק מתפקדים טוב, nokia ozo 360 camera אלא גם נראים טוב.
ובתוך כך, גם נודע השבוע שנוקיה משלבת ידיים עם אולפני דיסני, ליצירה של תכני מציאות מדומה, שמתגלה כטרנד הכי חם של השנה. נוקיה תספק לדיסני את אוזו (OZO), מצלמת ה-360 מעלות המקצועית שלה, שעלותה 60,000 דולר ליחידה, והיא מיועדת לשוק התוכן המקצועני ליצירת תכנים למציאות מדומה. עם כיוונים חדשים כמו התמקדות במחשוב לביש ובמציאות מדומה, נראה שנוקיה, שלאחר מכירת חטיבת הניידות נראתה קצת אבודה, מתחילה למצוא מחדש את דרכה.