חודש ספטמבר מהווה לא רק התחלה חדשה עבור מי שפותח את שנת הלימודים, אלא גם עבור מגוון חברות הטכנולוגיה ברחבי העולם. לאירועים מתוכננים מבית סמסונג, מוטורולה, אפל וכנס IFA שיתקיים בברלין, מצטרפת עכשיו גם אסוס.
לאחר שהודיעה במרץ האחרון כי עובדת על שעון חכם משלה, ציוץ שפרסמה בחשבון הטוויטר הרשמי מבהיר למשתמשים כי "משהו אדיר עומד להתרחש ב-IFA 2014" והחברה מצפה לראות אותם שם, כשהמילה אדיר, Incredible מסומנת בהאשתאג.
מצטרפת לשוק השעונים החכמים
לצד ההצהרה המעט מעומעמת של החברה, שעתידה להציג מגוון רחב של מוצרים בכנס, צירפה החברה תמונה המבהירה כי היא אכן מתכננת להציג גם שעון חכם. התמונה שפרסמה מציגה חצי מסגרת מרובעת וכסופה, עם ציטוט מפי ח'ליל ג'ובראן: "הזמן השתנה ואנחנו השתננו", לצד ציון התאריך 3 בספטמבר.
עד היום לא נחשף יותר מידי מידע אודות השעון המדובר של אסוס, אך במרץ האחרון רמזה החברה כי השעון יתמוך בהפעלה באמצעות פקודות קוליות ותמיכה במחוות מגע או תנועה. בנוסף, החברה ציינה כי הוא יהיה הרבה יותר מעוצב ומרשים לעומת האלטרנטיבות הקיימות בשוק וכמובן, יהיה זול משמעותית.
השעון צפוי להריץ את מערכת ההפעלה של גוגל, Android Wear, כך שבכל הנוגע לפונקציונליות ואפשרויות השונות היא תציע אלמנטים דומים לשני המכשירי הקיימים בשוק המריצים את המערכת: Gear Live מבית סמסונג ו-G Watch מבית LG שהוצגו ביוני האחרון.
שני השעונים הללו מוצעים במחירים גבוהים, יחסית, העומדים על 199 דולרים לשעון מבית סמסונג ו-229 דולרים לדגם מבית LG. על פי הדיווחים האחרונים, מוטורולה, הצפויה גם היא להציג את השעון החכם שלה Moto 360 באירוע שיתקיים ב-4 בספטמבר, תהיה היקרה ביותר בשוק עם מחיר העומד על 250 דולרים.
כאמור, עדיין לא ברור מה בדיוק יכלול השעון החדש של אסוס או על מה תעדיף החברה לוותר על מנת להפוך אותו לזול, בהנחה שאכן יציע מחיר תחרותי. עם זאת, אין ספק שהשנה הקרובה תתמקד באביזרים ובתחום המחשוב הלביש ולא רק במכשירי הסמארטפון או הטאבלט עצמם.
השאלה שאנו שואלים את עצמנו היא האם אפל, שעל פי הדיווחים האחרונים מתכננת גם היא אירוע הכרזה בספטמבר, תצטרף לתחרות המדוברת ותציג את מכשיר ה-iWatch או ה-iTime עליהם כביכול עובדת. אין ספק שספטמבר הולך להיות מרתק ואנחנו נעקוב אחר כלל ההכרזות והאירועים בשבע
הידיעה פורסמה במקור ב-Geektime
ידיעות נוספות ב-Geektime:
דרך חדשה לרגל אחר הטלפון שלכם ממקום פחות צפוי
המודל העסקי שאפליקציות לא חושבות עליו