שירות הטלוויזיה נטפליקס זמין החל מהבוקר (ד') בעברית מלאה – כולל הממשק, שמות הסרטים והסדרות והתיאורים שלהם. נציגי החברה שנמצאים בישראל מסרו ש-75% מהתוכן מתורגם בכתוביות או מדובב.
גם המחיר עושה עלייה, ומהיום ניתן לשלם עליו בשקלים - 29.90 שקל לחבילת הבסיס (שקל אחד יותר מהמחיר של חבילת הבסיס בשער הדולר הנוכחי), 39.90 לחבילת HD (כ-4 שקלים יותר מהמחיר בדולר לפי השער הנוכחי) ו-49.90 לחבילת 4K HDR (כ-7 שקלים יותר מהמחיר הדולרי לפי השער הנוכחי).
נטפליקס נפתח לראשונה לכל העולם (כולל ישראל) בינואר 2016, אך רבים מהתכנים אינם זמינים לצפייה בישראל, בגלל הסכמי זכויות יוצרים. כך למשל "כתום זה השחור החדש", שרק חלק מהעונות שלו זמינות בנטפליקס בישראל, והשאר ביס/הוט. באשר לתלונות על היצע דל של תוכן בישראל, בנטפליקס אמרו כי הקטלוג בישראל גדול כיום פי ארבעה מכפי שהיה בהשקת השירות, והוא ממשיך לגדול.
"אנחנו מודעים לכך שהקטלוג שלנו רחוק ממושלם", אמרו אנשי החברה. "אנחנו לומדים את השוק וככל שנלמד – כך נוכל להשתפר מהר יותר. אנחנו לא מכירים את השוק היטב, וכשנכיר אותו נקנה עוד תוכן רלוונטי, ולא נבזבז מיליונים סתם על תוכן שלא מתאים לישראל. חלק מהתוכן כבר נמכר מראש לגופים כמו יס או הוט".
למה בעצם חברה בינלאומית גדולה כמו נטפליקס משקיעה בישראל? הנציגים אמרו כי "ישראל היא שוק שמאוד מאמץ טכנולוגיה, ואנחנו רואים עניין במערכת שלנו. החלטנו להפוך את זה לקל יותר עבור ישראלים, אבל אנחנו לא מפרטים על מספר מינויים במדינות. אנחנו רוצים להגיע ל-30% מהשוק תוך 7 שנים".
איך נלחמים בפיראטיות במדינה שבה היא חמורה יותר מאשר בארה"ב ובאירופה? לפי נטפליקס, אם יש מערכת במחיר טוב, הפיראטיות יורדת, כי יש לאנשים גישה לתוכן. כשמגיעים עם הצעה הוגנת, אז נטפליקס עולה על חשבון הפיראטיות.
נטפליקס עודדה את תרבות הבינג' – צפייה במספר פרקים ברצף – אך לפי נתונים של החברה, אנשים לא רואים עונות שלמות. לדבריהם, זה מקרה נדיר. מרתון צפייה ממוצע כולל 2.5 פרקים. בנטפליקס אומרים כי "המתחרים שלנו הם כל דבר שהוא לא לצפות בנטפליקס – כולל לקרוא או אפילו ללכת לים".
החברה אומרת ש"המלצות התוכן נקבעות על פי העדפות הצפייה שלכם בלבד. יש לנו את המייל ואמצעי התשלום – ובמה אתה צופה. אנחנו לא יודעים שום פרט אחר עליכם, כמו גיל ואם מדובר בגבר או באישה – כי הם לא מעניינים אותנו. אנחנו לא צריכים אותו בשביל מפרסמים.
נטפליקס זמינה בהנחה בשירות הטלוויזיה של פרטנר, שבשבוע הקרוב יתחיל להגיע לבתי הלקוחות, ובשבועות הקרובים תודיע נטפליקס גם על שילוב השירות שלה ללקוחות הוט.