מה שכתבת מאקו אפרת נומברג-יונגר אהבה בשירות סלקום TV בין השאר, הוא שקטלוג ה-VOD שלו כולל את יוטיוב, מה שאיפשר לה לגשת בקלות לכל תוכניות הילדים של הטלוויזיה החינוכית, למשל, ולתת לבנה הפעוט לצפות בהם, במקום בתוכן אחר שהיא פחות אוהבת.
אבל לפני חודש בערך, יוטיוב פשוט הפסיק לעבוד. "ניגון התוכן נכשל", הודיע לה הממיר של סלקום לצד מספר השגיאה 602, "נא בדקו את תקינות הרשת הביתית. אנא בדקו את השימוש ברוחב הפס במחשבי הבית. במידה והתקלה חוזרת מומלץ לפנות לספק האינטרנט או התשתית להמשך בירור".
לאחר ששללה בעיות בחיבור האינטרנט (יוטיוב עבד מכשירים אחרים ברשת הביתית) אפרת התקשרה לשירות הלקוחות, שם נאמר לה שהתקלה מוכרת - כלומר: אפרת אינה הראשונה או היחידה שנתקלת בה - וכי היא בטיפול. שכשפנינו לסלקום לקבל תגובה נענינו כי אין תקלה כזו באופן גורף.
עברו כמה שבועות, והתקלה לא תוקנה למרות הבטחת המוקדנים. במערכת התקבלו תלונות נוספות על אותה תקלה - 602, שלפיה ניגון התוכן נכשל. נומברג פנתה שוב למוקד, ככה נשמע השיחה.
כפי שניתן לשמוע בהקלטה, המוקדן מכריז באופן שלא משתמע לשני פנים כי התקלה מוכרת וקשורה לממירים ישנים, אך שאי אפשר להחליף אותם כרגע משום מה. בשיחת המשך עם מוקדנית אחרת נאמר לנו שהסיבה היא שהממירים החדשים, שאינם סובלים מהתקלה, לא זמינים כרגע במלאי.
ביקשנו מלקוחות אחרים שהתלוננו להתקשר גם הם למוקדים, והם קיבלו ממוקד הטכני ושירות הלקוחות תשובה דומה.
מסלקום נמסר כי "מעל 100,000 לקוחות נהנים מחוויית הצפיה בסלקום טיוי וככל שיש מקרי קצה בודדים שמקבלים באג בעת הצפיה ביוטיוב הם מטופלים פרטנית ונפתרים על ידי נציג טכני".