בסלקום יכולים להיות מרוצים: שירות הטלוויזיה של החברה, סלקום TV, שהושק בתחילת השנה, גייס כבר 12 אלף מנויים. כך מעלים נתונים שהגיעו ל-TheMarker. לשם השוואה, ברבעון השלישי דיווחה HOT על הפסד של 4,000 לקוחות ו-yes דיווחה על גיוס של 3,300 לקוחות.
קצב גיוס של 12 אלף לקוחות בפחות מרבעון הינו חריג מאד לשוק הטלוויזיה, כאשר בדרך כלל התזוזות בשוק זה הן באלפים בודדים ברבעון. במונחי נתח שוק, סלקום עומדת על כ-0.8% מהשוק.
מסלקום סירבו להתייחס ומסרו כי: "הנתונים יפורסמו במועד המתאים".
סלקום TV הינו מוצר טלוויזיה ייחודי שמבוסס בעיקרו על פורטל VOD עשיר, לצד ערוצי החינם של עיד"ן+ ותכני ספורט. מדובר בחבילה צרה יחסית של תוכן ביחס לאלטרנטיבות, אך היא גם זולה בהרבה - 99 שקל לחודש מול חבילות של 300-250 שקל אצל המתחרות.
המתחרים בשוק, מצידם, מתחילים להתייחס להצעה מצד סלקום TV. בשיחה עם נציג yes, בה הוצגה האלטרנטיבה של סלקום TV, הוא מיהר להציע מבצע שימור נדיב: חבילת ערוצים מלאה בעלות של 125 שקל לחודש (כ-100 שקל הנחה לחודש) למשך 3 חודשים. גם מחיר ההמשך שהוא הציע היה מוזל במעט ממחיר החבילה המלא.
בימים הקרובים סלקום עתידה לכרוך את הטלוויזיה בהצעת טריפל חדשה שתושק במסגרת הרפרומה בפס הרחב. ההצעה עתידה לכלול גם אינטרנט ביתי (ספק ותשתית) וטלפון ותעלה כ-200 שקל לחודש.
עוד ב-TheMarker: