"החיים הם דיבור, הקשה, התבוננות, יצירה, רגשות, צחוק - אבל מעל הכל, החיים הם היכולת להתחבר עם כל מה שקרוב אליך, גם כשאתה רחוק". הטקסט הזה מלווה פרסומת מעמוד הפייסבוק של פרטנר, שגרסה חדשה שלה הפכה ביממה האחרונה לוויראלית, עם 20,000 צפיות, יותר מ-400 לייקים ויותר מ-300 שיתופים.

אלא שאת הגרסה הזו חברת התקשורת תעדיף כנראה שלא תראו, משום שהקריינות הודבקה על סרטון שונה לחלוטין מהפרסומת המקורית. בגירסה הזו, מסופר סיפורו של לקוח שבנו טוען שהחברה חייבת לו 3,340.80 שקלים. גד אורן קיבל מהחברה רמקולים ואוזניות במתנה, לכאורה, אך בנו אורי גילה מאוחר יותר כי אביו משלם על כל אחד מהם מעל 1,500 שקל. המחלוקת בין בנו של הלקוח לבין פרטנר היא האם המוצרים הובטחו כ"מתנה"" או לא.

 

עד כאן מקרה קלאסי של לקוח מתוסכל שבסך הכל רוצה את כספו חזרה. אלא שאורן לא הסתפק בלדרוש את כספו שלו והצטרף לבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה בפברואר האחרון - מה שאומר שגורל כספו תלוי בהליך משפטי ארוך ומורכב. פרטנר, מצידה אינה יכולה להתנהל מולו באופן פרטי ולהציע לו את הכסף, אלא אם יפרוש מהתביעה.

שאלנו את אורי מה הוא רוצה מפרטנר, שכנראה בכל מקרה תשלם לו בסוף את הכסף אם השופט יכריע לטובתו. "יש תביעה יצוגית, (שהגשנו) אנחנו ועוד כמה אנשים. אבל לא נראה לי שזה ישנה משהו כרגע", הוא כתב לנו. אבל "חשוב להציף את הנושא. זו ישראליות מכוערת, רק בענק, בחסות חברה מסחרית גדולה. אסור לנו להסכים לזה. זה משחיר את הנשמה והרוח שלנו כחברה, ואנשים צריכים להיזהר. אבא שלי לא ידע להיזהר".

הבן מדגיש כי "לא מעניין אותי להרוויח כסף או משהו מתביעה. יש המון אנשים שלא בתביעה הזו. מבחינתי שפרטנר יקימו עמדות להחזרת המתנות והחזרת הכסף".