התקלה החמורה אתמול ברשת פלאפון כנראה שיבשה גם את תפיסת השירות של מפעילת הסלולר. במהלך חריג במיוחד, החליטה אתמול פלאפון להשבית ולהעלים את עמוד הפייסבוק שלה, ככל הנראה כדי למנוע מאלפי גולשים להביע את מורת רוחם מהתקלות שברשת הסלולרית.
יש לציין כי העמוד היה פעיל בשלבים מוקדמים של היום, אך לבסוף החליטה החברה להסירו. חיפוש העמוד בפייסבוק לא מראה תוצאות, וניסיון כניסה אליו מלינקים קודמים מפנה אל העמוד הראשי של פייסבוק. מדובר, כאמור, בצעד יוצא דופן, שכן חברה מסחרית אמורה להשתמש בערוץ התקשורת הדו-כיווני בפייסבוק כדי לקדם את נושא שירות הלקוחות וכדי לייצר אינטראקציה עם המשתמשים שלה, גם ובעיקר בעתות משבר.
ההתנהלות של פלאפון תמוהה, במיוחד לאור כוונותיה עת השיקה את עמוד הפייסבוק לפני שלוש שנים. אז ציינו בחברה כי "כחלק מתפיסת השירות של פלאפון, אנו מקיימים דיאלוג עם לקוחותינו בכל מקום שבו הם נמצאים". אבל נראה שדווקא כשהרשת קורסת וכש-2.8 מיליון לקוחות נותרים אובדי עצות, גם ערוץ התקשורת הכמעט יחידי שנותר להם מול פלאפון הוסר מהרשת.
מפלאפון לא נמסרה תגובה עד כה.