חברת פלאפון הודיעה הבוקר על הצטרפותה לשירות העסקי של וואטסאפ, Whatsapp Business, שהושק לאחרונה לאחר שמועות רבות. זוהי החברה הראשונה בישראל שמציעה שירות דרך אפליקציית התקשורת הנפוצה בישראל.
לקוחות יכולים לשמור באנשי הקשר שלהם את מספר הטלפון 050-9009166 ולפנות אליו לקבלת שירותים כגון כתובות של נקודות שירות, טלפונים, שעות פתיחה וסגירה, מידע אישי ותלונות.
דגנית קרמר, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפלאפון, אומרת ל-NEXTER שכיום, כל מאות מוקדני השירות של פלאפון מקבלים הכשרה למענה לא רק בטלפון, אלא גם בערוצי הדיגיטל: סמס, פייסבוק מסנג'ר וגם וואטסאפ, וכן אימייל. המענה לחלק מהשאלות אוטומטי, אך במידה והשאלה שנשאלה מורכבת יותר מטפל נציג שירות אנושי בפנייה.
קרמר בטוחה שערוץ התקשורת החדש לא יגרום לעלייה משמעותית בכמות הפניות של הלקוחות. להיפך: לדבריה, לקוחות ישראלים כבר משתמשים בערוצי השירות הדיגיטליים הקיימים - החל מהאתר והאפליקציה ועד שירות בהתכתבות - לאו דווקא לתלונות, אלא בעיקר לקבלת מידע. "זה לא משהו מיוחד. זו עוד דרך נוחה ופשוטה לתת שירות. אין פה משהו חריג או יוצא דופן", היא אומרת.