אחרי השיחות, הצ'טים והמיילים, מגיע תור וואטסאפ להפוך לכלי שירות לקוחות. מפעילת הסלולר הווירטואלית יופון הודיעה היום על הרחבת שירות הלקוחות שלה לאפליקציית המסרים המיידיים הפופולארית בעולם.
לקוחות יופון יכולים החל מהיום לשלוח פניות לשירות הלקוחות במספר 055-8855880 דרך האפליקציה החינמית, במקום שיחת טלפון או צ'ט באתר. נציגי החברה מחויבים לענות לכל הודעה תוך מספר דקות, ואפילו אם ההודעה התקבלה מעבר לשעות הפעילות, שבשלב זה הן מ-10:00 עד 16:00.
יופון היא חברת הסלולר הראשונה בישראל המציעה שירות בדרך זו. עם זאת, חברות מתחומים אחרים נכנסו לתחום כבר בשנה שעברה, כאשר אורגל, יבואנית הברזים ומערכות המקלחת של Grohe, השיקה שירות כזה ביוני ולאומי קארד באוקטובר. גם ישראכרט מציעה שירות דרך וואטסאפ - אך רק ללקוחות השוהים בחו"ל, ובפרטנר מתכוונים לאפשר שירות דרך וואטסאפ בקרוב ובינתיים מאפשרים לקבל שירות ב-SMS. רק משרדי הממשלה עדיין דורשים מאיתנו לשלוח פקס.
מנכ"ל יופון, אריאל שרייבר, ציין כי "אנו חיים בעידן שרוב התקשורת שלנו עם חברים, משפחה וגם בעבודה נעשית בעיקר באמצעות וואטסאפ, סמס ופייסבוק. כך גם אנו, נותני השירותים, צריכים לאמץ ערוצים אלה להתקשרות מהירה ויעילה יותר עם לקוחותינו. מהלך זה מצטרף למגוון ערוצי השירות הדיגיטליים שאנו מעמידים לרשות לקוחותינו: באזור אישי באתר, בצ'אט מתקדם ובפייסבוק. זאת לצד מוקד טלפוני וחנויות שירות בפרישה ארצית".