ענקית הקמעונות וולמארט שוקלת להקים שירות סטרימינג מוזל למינויים. השירות יתחרה בנטפליקס ובאמזון, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל", שציטט מקורבים לעניין.
וולמארט עדיין לא נתנה אור ירוק לפרויקט, שנמצא בשלבי תכנון מוקדמים, והיא צפויה לקבל החלטה בחודשים הקרובים, לפי הדיווח. החברה נעזרת בשירותיו של בכיר תעשיית הטלוויזיה הוותיק מארק גרינברג, שמייעץ לה. גרינברג עזב בשנה שעברה את תפקידו כמנכ"ל ערוץ הטלוויזיה בתשלום אפיקס (Epix). לפני אפיקס, כיהן גרינברג בתפקידים בכירים בערוצי הכבלים שואוטיים ו-HBO.
לפי האתר דה אינפורמיישן, שדיווח על הפרויקט של וולמארט לראשונה לפני כשבועיים, השירות מכוון לקהל הליבה של וולמארט, והחברה רוצה לתמחר את השירות ב-8 דולרים לחודש, מתחת למחירים שמציעות נטפליקס, אמזון ודומותיהן.
עוד ב-TheMarker
בקרוב: לימודים במדעי המחשב מהבית - ובחינם
הפסד של מאות מיליארדי דולרים: יום הדין של ענקיות הטכנולוגיה הגיע
אם וולמארט אכן תתקדם עם הפרויקט, יהיה זה מיזם נפרד מוודו (Vudu), שירות המוזיקה בסטרימינג שוולמארט רכשה ב-2010. וודו, שמאפשר למשתמשים לקנות או לשכור סרטים, זמין במכשירים שמאפשרים סטרימינג, אך לא משך בינתיים קהל גדול במיוחד. מבין משקי הבית בארה"ב שצופים בטלוויזיה דרך שירותי סטרימינג, 73% עושים זאת דרך נטפליקס, 50% ביוטיוב, 36% בהולו, 28% באמזון פריים וידיאו ו-13% בוודו, לפי נתונים של קומסקור מחודש אפריל.