לקוח של אובר חויב ביותר מ-18.5 אלף דולר קנדי על נסיעה של 8 קילומטרים בטורונטו, והחברה הסכימה לבטל את החיוב רק לאחר שהסיפור נהפך לוויראלי ברשתות החברתיות.

הישאם סלמה לקח מונית של אובר ביום שישי האחרון בשעת עומס, ונדהם מאוחר יותר לגלות כי הנסיעה עלתה לו 18,518 דולר קנדי (יותר מ-51,000 שקל), במקום 12-13 דולר קנדי (33-36 שקל). כשסלמה פנה לאובר כדי להתלונן, החברה התעקשה כי זהו חשבון לגיטימי וסירבה להחזיר את הכסף.

סלמה פירסם בטוויטר צילום מסך של החשבון שקיבל וכתב: "מה שנראה כטעות תמימה מתגלה כעת כפשלה הגדולה ביותר של 2017. אני כבר לא צוחק ותוהה מתי אובר יתעשתו. מישהו יכול לעזור? נסיעה של 20 דקות מן הסתם לא עולה 18,500 דולר".

רק לאחר שאמילי קֶנארד, חברה של סלמה, שיתפה את צילום המסך של הקבלה בטוויטר והביעה אף היא זעזוע מהסכום המופרז, החליטו באובר לוותר ולהחזיר לסלמה את הכסף. דוברת מטעם אובר אישרה בתגובה לאתר המגזין Slate כי הסכום אכן נגבה והוחזר במלואו ומסרה: "היתה כאן טעות והיא נפתרה. סיפקנו החזר מלא לנוסע והתנצלנו בפניו על החוויה. יש לנו אמצעי הגנה שמסייעים למנוע ממשהו כזה לקרות, ואנחנו מנסים להבין איך זה קרה".


לכתבה המקורית ב-TheMarker

עוד ב-TheMarker:
יש פיתרון למחסור בחניות בשדות תעופה
אושר: אפל רוכשת את שאזאם, דיסני רוכשת את פוקס