חברת אורנג' וישראכרט הודיעו הבוקר (א'), על השקת כרטיס אשראי חדש, אורנג' One, שיפעל בארץ ובעולם.
לפי הודעת אורנג', הכרטיס יעניק לבעליו מגוון הטבות, וביניהן, הטבות בינלאומיות -הנחות להופעות מוזיקה בינלאומיות, ברשתות קניות בחו"ל, בהזמנת מט"ח, מבצעים משתנים בדיוטי פרי, יחס המרה משופר לאל על ו- British airways, הטבות בידור ופנאי- הנחות למופעי סטנד אפ, מוסיקה, הצגות תיאטרון, לכרטיסי קולנוע, למשחקי ליגת העל בכדורסל ובכדורגל והטבות סלולריות- על שירותי ומוצרי אורנג'.
מלבד ההטבות, יאפשר הכרטיס לרכוש מוצרים ושירותים עם המכשיר הסלולרי, בחברות ובתי עסק בארץ ובחו"ל, אשר תומכים בטכנולוגיית NFC והארנק האלקטרוני.
צביקה שיינפלד, סמנכ"ל חטיבת השיווק והתוכן של פרטנר: "שיתוף הפעולה של שני שחקנים בולטים במשק הישראלי בעלי יכולות מוכחות בתחומם ובעלי תודעת שירות גבוהה, מייצר ערך מוסף ומבדל בעולם הצרכני".
יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של ישראכרט: "השקת כרטיס אשראי יוקרתי ובינלאומי של אורנג' ושילוב קדמה טכנולוגית וחדשנות אשר באה לידי ביטוי בתשלום באמצעות הסלולר מאפיין את העידן החדש בעולם הצרכני. שיתוף הפעולה הייחודי עם אורנג' יעניק ללקוחות אפשרות ליהנות מהטבות ייחודיות".