מיכה פרסלוב, תושב אילת, רצה לנקום בחברת סלקום על כך שחייבה אותו לשלם סכום של 1,150 שקלים על מתנות שלטענתו הובטח לו שיקבל בחינם. כפי שמדי פעם לקוחות כועסים עושים - הביא אלפי מטבעות בצנצנות למרכז השירות של החברה, שם העסיק את הנציגים בספירה ידנית שלהם.
"לפני כמה חודשים כאשר עברתי חברה הם טענו שאני חייב להם 1,150 שקל, הייתי בהלם, אמרתי להם שאמרו לי שהמוצרים הם במתנה אבל כולם לא עזרו הם התעקשו על תשלום החוב אז החלטתי ללמד אותם לקח", סיפר פרסלוב בשיחה עם NEXTER.
לדבריו, הוא רכש מוצרים בסלקום והובטח לו שאת חלקם יקבל במתנה, אבל לאחר כמה חודשים הופתע למצוא אותן בחשבוניות. מנגד, על פי גורמים בסלקום, הלקוח קנה את המכשירים ב-2016, ובמשך השנתיים הללו לא התלונן על העסקה.
במשך חודשיים וחצי פרסלוב אסף מטבע למטבע של עשר אגורות ושל שני שקלים, כשהוא נעזר בבתו ובעובדי המכולת שבה הוא עובד בעיר. פרסלוב הגיע אתמול (ג') לסניף סלקום בעיר כשהוא אוחז בידיו את הצנצנות העמוסות, הגיש אותו לעובדות שם וביקש מהם לשלם את חובו.
הוא מספר שהעובדות היו מעט בהלם. "הן קיבלו אותי יפה מאוד, לא הבינו מאיפה באתי להן, אבל לא עשו לי פרצופים והסכימו לספור את המטבעות", הסביר. "שבעה עובדים ישבו וספרו את הכסף במשך כשעתיים. בסך הכול רציתי להראות להם שהחברה לא הייתה בסדר איתי. הם לקחו את זה בסבבה וברוח טובה ואפילו צחקו במהלך הספירה".
פרסלוב הביט מהצד כיצד שתי עובדות חרוצות של סלקום סופרות מטבע למטבע כשהוא מעיר להן מידי פעם בצחוק "מתקדמים", והן בתגובה מצחקקות. "זו הייתה הנקמה הקטנה שלו בחברה שלטענתו גבתה ממנו כסף על מתנות שהובטח לו על ידי נציג שלהן לקבל בחינם", הסביר קרוב משפחה של פרסלוב.