הפרסומות של סלקום ידועות לשמצה הודות לשמאלץ ולרגשנות היתר: חיילת משוחררת מחבקת עולה מאתיופיה על רקע גדר ההפרדה, וברקע קאבר נוגה לשיר של אריק איינשטיין. הקו הזה כנראה ימשיך ללוות את שירות הסלולר של החברה, אבל עבור הבייבי החדש - סלקום TV - החברה בוחרת בגישה אחרת לגמרי.
כדי לקדם את שירות הטלוויזיה שהושק לפני כשבועיים וכבר מאיים על הוט ויס, החברה השיקה קמפיין חדש, וכיאה למוצר אינטרנטי - תוביל אותו גם דמות אינטרנטית: משיח. "משיח", למי שאולי פספס, היא סדרת רשת קומית שעלתה ליוטיוב לפני כשנה וחצי, ועסקה בבעל אורחן קצת פתטי עם שאיפות לתהילה.
שבוע על הספה על סלקום TV: האם שווה להתחבר?
בסרטונים החדשים שעלו לרשת וצפויים להגיע גם לטלוויזיה, משיח מייצג את הצופה הישראלי הישן, זה שאוהב מגוון, אוהב בופט, אפילו אם השילוב בין הסושי לפטוצ'יני עושה בבטן "מולארד".
אודי כגן, שהמציא את הדמות יחד עם דנה פוליג, מספר שתהליך העבודה עם סלקום היה פורה ומוצלח: "מאז שהסדרה יצאה, קיבלנו כל מיני הצעות שונות ומשונות, ובכל פעם סירבנו. היו לנו חששות שיצנזרו אותנו, ינסו לשנות אותנו, ומה שקרה עם סלקום זה בלתי יאמן מבחינתי. הם זרמו איתנו עם הכל, עם כל הבדיחות, ואני באמת יכול להגיד לך שאני מתרגש מזה".
בסך הכל פרסומת, כן?
"נכון, אבל זה מוצר שאני מאמין בו - טלוויזיה באינטרנט, זה נראה לי מגניב ואני חושב שזה רק ילך וישתפר. לי אישית יש סלקום TV כבר חודש וחצי בערך, ושמח להיות חלק מהדבר הזה".
ואם נזמן את משיח, מה לו יש לומר על ההתמסחרות הזולה?
משיח: "תראי, בינינו, התהילה לא זרה לי ולא זרה למעריצי. עוד מהימים של האלבום 'פינה קולדה' הייתי מאוד מאוד ידוע ואהוב. אמא שלי תמיד אמרה לי, 'משיח, יום אחד תתמסחר ותתמחסר בענק'".