שירות התשלומים של אפל נכנס אמנם לתחום בו כבר מתחרות - בין היתר - גוגל, סמסונג וספקיות הסלולר האמריקאיות, אך הדבר לא הפריע לו להפוך תוך שלושה ימים לשיטת התשלום הסלולרית הנפוצה ביותר בארה"ב.
בוועידת WSJD של הוול-סטריט ג'ורנל אמר הלילה מנכ"ל אפל, טים קוק, כי 72 שעות לאחר השקת Apple Pay כבר נרשמו לשירות מיליון לקוחות. לדבריו, חברות האשראי מאסטרקרד וויזה אמרו כי מספר זה הוא יותר מסך המשתמשים בכל הפתרונות המתחרים גם יחד.
כשנשאל לגבי רשתות בתי המרקחת Rite Aid ו-CVS, שמיהרו לחסום את השירות כדי למנוע מהלקוחות לאמץ אותו במקום מהמתין לשירות המתחרה CurrentC עליו הן עובדות יחד עם ענקית הקמעונאות וולמארט, הוא אמר: "בקשת זמן רחבה, אתה רלוונטי כסוחר רק אם הלקוחות אוהבים אותך". הוא אמר כי תמיכ בשירות התשלומים של אפל יהפוך לאחת הציפיות של לקוחות מסוחרים, שלא יוכלו להמשיך לחסום אותו, וקרא לחסימת השירות ברשתות שהוזכרו "התכתשות".
בתוך כך, הלילה דיווחו סוכנויות הידיעות כי אפל דורגה בפעם העשירית ברצף בראש דירוג החדשנות של חברת הייעוץ BCG. אחריה מוקמו גוגל, סמסונג, מיקרוסופט ו-IBM. בחמישייה השנייה נמצאות אמזון, חברת המכוניות החשמליות טסלה, חלוצת המכוניות ההיברידיות טויוטה, פייסבוק וסוני.