הבעיות במערכת החדשה למכשירים הניידים של אפל מסרבות לגווע. שבוע לאחר שחרור העדכון הרביעי במספר בתוך חודשיים בלבד של iOS 7 – שיא שלילי עבור אפל – מסתבר כי משתמשים עדיין חווים תקלות שונות, שחלקן שורדות כבר שלושה עדכונים ברצף למרות הבטחות אפל לפתור אותן.
לפי אתר GottaBeMobile, מאז העדכון שיצא בשבוע שעבר מתלוננים משתמשים רבים כי לא רק שבעיות צריכת הסוללה המואצת וההפעלה המואטת לא נפתרו, אלא שעתה בעלי אייפון רבים אינם מצליחים להתחבר לנתבי האינטרנט האלחוטי שלהם. בנוסף, נטען כי גם בעיית הכיבוי וההדלקה מחדש באייפון 5s לא נפתרה בעדכון החדש. משתמשת המערכת על אייפון 4 סיפרה ל-NEXTER כי "הבעייה הכי גדולה היא שהשיחות מתנתקות, הוא עובר לפייסטיים. המגע במסך המגע רגיש מדי ואי אפשר לדבר יותר בטלפון! שלא לדבר על זה שהיום כל פעם שיש לי שיחה, אני לא מצליחה לנתק כי הוא מחליט לעבור לי לעמוד הסיסמא ולהיתקע בו עד שהצד השני מנתק. נמאס!!!".
החלק הגרוע ביותר, כך נראה, הוא לא העובדה שאפל אינה מצליחה לתקן את התקלות ב-iOS 7, השדרוג הגדול ביותר למערכת ההפעלה של האייפון והאייפד, אלא התנהגותה של החברה כלפי הלקוחות. החברה מנסה באופן סדרתי להמעיט בחשיבותן של תקלות המדווחות לה ואינה מוכנה להציב מטרות ברורות לתיקונים ושדרוגים, מלבד הבטחה כללית להביא "עדכון עם תיקוני באגים ושיפורים", ללא פירוט כלשהוא. כמו כן, היא לקחה מהם את האפשרות לשנמך את המכשירים חזרה לגרסא 6, שנחשבה מוצלחת מאוד.