טינדר (צילום: tinder)
איי דו | צילום: tinder

אפליקציית טינדר ידועה כבר בתור האפליקציה המועדפת על, ובכן, נגדיר את זה כ"חובבי Fun" או משתמשים המעוניינים "בקשר רומנטי לטוח קצר". מבחינה זו האפליקציה לא עומדת להשתנות, אך עם זאת, לפי שון רד, אחד ממייסדי החברה, טינדר תחל בקרוב להציע שירות פרימיום חדש ומיוחד מבחינתה, שיאפשר למשתמשים להכיר בני ובנות זוג לצורך קשר מחייב יותר.

שירות שידוכים, אבל מגניב

בשנתיים בהן קיימת טינדר, הצליחה האפליקציה ליצור באז רב וכותרות. ולהיות בשימושם היומיומי של מעל ל-10 מיליון משתמשים. האפליקציה מאפשרת דפדוף בסווייפ בין תמונות של משתמשים אחרים שנמצאים באותו איזור גאוגרפי ולקבל עליהם מידע מינימלי כמו שם וגיל. כאשר משתמש נתקל בתמונה שמוצאת חן בעיניו הוא מסמן זאת על ידי לחיצה על אייקון הלב. אם גם הצד השני סימן אותו, נוצר "Match" (שידוך)  והמשתמשים יכולים להתחיל לתקשר ביניהם בעזרת הודעות. משתמשי האפליקציה מדפדפים מדי יום כ-1.2 מיליארד פעמים בין הפרופילים השונים, כשמדי יום נעשות 15 מיליון התאמות.

עוד ב-Geektime:

למרות הנתונים המרשימים הללו, החברה לא הכניסה עדיין ולו דולר אחד. מכיוון שהחברה לא מתכננת לגבות כסף עבור השירות הבסיסי של הסווייפים והסטוצים, היא תציע שירותי פרימיום שיאפשרו שימושים נוספים באפליקציה תמורת תשלום קבוע. השירות הראשון שיושק בתחילת נובמבר הוא שירות שידוכים, שיאפשר להם לחפש בן או בת זוג בכל האזורים אותם הם יבחרו, ולא רק במגבלת האזור שבו הם נמצאים. ראד אמר בראיון "הכנסות היו תמיד בתוכניות שלנו, אבל היינו צריכים להגיע למוצר ולקצב צמיחה מתאימים קודם".

הגיע הזמן להרוויח

טינדר הגיעה לשלב שבו היא צריכה לחשוב על הכנסות. מנהליה יודעים שאם הם ידרשו תשלום עבור השירות הבסיסי, המשתמשים עלולים לעזוב אותם באותה המהירות שהצטרפו – היישר לזרועות אפליקציה מתחרה כמו Hinge או Twine. לכן, עוברת טינדר למודל הפרימיום, שכבר הוכיח את עצמו.

טינדר נמצאת בשליטתה של חברת המדיה IAC, שמבינה דבר או שניים בתחום השידוכים. אחרי הכל, לצד מותגים כמו Vimeo, Urban Spoon, Ask.com, College Humour, שנמצאים בשליטתה, החברה היא גם הבעלים של אתרי השידוכים המובילים בעולם כמו Match.com, Delightful ו-OkCupid. לא מן הנמנע, ש-IAC מאמינה שעם טינדר היא תוכל להגיע לקהל חדש וצעיר יותר. על פיהערכות החברה, החברה עשויה להגיע להכנסות של 75 מיליון דולר בשנה.

הכתבה פורסמה במקור ב-Geektime

 

עוד ב-NEXTER