ניסיתם להזמין מונית ב-Gett וקיבלתם את המסך הבא? אתם לא היחידים. בשבועיים האחרונים מתרחשת תקלה שנגרמת על ידי אפליקציה של גוגל במספר אפליקציות בסמארטפונים של וואווי, וככל הנראה במכשירים נוספים של חברות סיניות.
התקלה משביתה את אפליקציית הזמנת המוניות וחוסמת את האפשרות להזמין מונית - כי אפשר לאתר את המיקום שלנו. התקלה משפיעה גם על אפליקציות אחרות שמבוססות על שירותים של גוגל.
עכשיו יש חדשות רעות, חדשות אופטימיות וחדשות טובות. בחברת גט מודעים לתקלה, אך החדשות הרעות הן שהתיקון שלה לא תלוי באנשי גט. מקור התקלה הוא באפליקציה שנקראית Google Play Services ומאחורי הקלעים מתווכת בין שירותים של גוגל, לבין אפליקציות חיצוניות. ככה מתאפשר לגט לעשות שימוש במפות של גוגל, והם לא צריכים לפתח מפות משלהם.
החדשות האופטימיות הן שוואווי וגוגל פירסמו הודעות לתקשורת, שלפיהן הן עובדת על תיקון. יש סיכוי שבימים הקרובים כולנו נסתכל אחורה ונצחק על הזה. היי, זוכרים שלא היה אפשרי להזמין מונית ושברנו את הראש איך להגיע ממקום למקום?
החדשות הטובות הן שיש דרך זמנית, קצת עקומה וקצת ארוכה, לתקן את זה. ניגשים להגדרות (גלגל השיניים), משם ליישומים והודעות ואז בוחרים ביישומים ומשם מחפשים ומקישים על Google Play Services (או שירותי Google Play.
חכו, עוד לא סיימנו. שם אתם מקישים על נקה מטמון. רגע, תיכף מסיימים. מקישים על נהל מקום ואז נקה את כל הנתונים, ולאשר.
יתכן שתצטרכו לעשות את זה מדי פעם כשהתקלה תשוב, אבל בעקרון זהו. קחו מונית, צאו לארוחת החג ואל תשכחו את העוגה והיין, כי לא יפה לבוא בידיים ריקות.