הסטארט-אפ הישראלי GetTaxi אוהב להזכיר עד כמה הוא שינה לטובה את תעשיית המוניות, והפך אותה ידידותית יותר לנוסעים וגם לנהגים, לפחות אם מתעלמים מכמה תלונות שעלו נגד החברה בישראל. המתחרה הגדולה של החברה בארה"ב, Uber, לוקחת את העניין ברצינות תהומית, ולמרות שפעילות גט-טקסי במדינה נמצאת בחיתוליה החברה האמריקאית חוששת מפניה עד כדי נקיטת טקטיקות מלוכלכות למדי כדי להכשילה.
לטענת הסניף של גט-טקסי בניו-יורק, שפעילותו נפתחה בקיץ האחרון תחת השם Gett, עובדי Uber בעיר הזמינו בשבוע שעבר לפחות 100 נסיעות, רק כדי לבטלן לאחר מכן ולשלוח לנהגים שהוזמנו הודעות טקסט בהן הוצע להם מענק תמורת עריקה ומעבר לשורותיה.
המהלך הגיע לאחר שגט-טקסי, הפועלת בתפוח הגדול במתכונת של מכוניות פרטיות שאינן ממותגות כמוניות, ניהלה קמפיין שיווק אגרסיבי נגד המתחרה, הפועלת באופן דומה אך גובה תעריפים משתנים לפי העומס, העלולים להגיע לפי כמה ממחיר מונית או נסיעה ב-Gett. אובר, שידועה כחברה אגרסיבית המשחדת נהגים מתחנות מוניות להצטרף לשורותיה, כנראה נלחצה מהשוואת המחיר וניסתה ליצור מצג כאילו המוניות שלה זמינות יותר, על ידי התקפת נהגי גטטקסי בהזמנות שמנעו מהם לקחת נוסעים אמיתיים.
בתגובה לפרסומים, התנצלה אובר בבלוג הרשמי שלה וכתבה: "הצוותים המקומיים שלנו יכולים להיות נחושים מאוד בהפצת השמועה אודות אובר וכיצד הפלטפורמה שלנו פותחת הזדמנויות כלכליות חדשות עבור נהגים. חברי הצוות שלנו בניו יורק ביצעו הזמנות כדי לחולל לידים לנהגים עצמאיים אבל אז ביטלו אותן מייד לאחר מספר שניות. טקטיקת המכירה היתה אגרסיבית מדי ואנו מתנצלים על הגישה הישירה שלנו לנהגים הללו. אך כדי להבהיר, הספקית (נהגים, י"מ) לא בזבזו זמן, מאחר והבקשות בוטלו מיידית ואובר שילמה עמלות ביטול על בקשות אלו. הודענו לצוות העירוני למעט בפעילויות לגיוס נהגים על ידי בקשת שירותים".
גט-טקסי, מצידה, שלחה לגופי תקשורת בארה"ב צילומי מסך המוכיחים לטענתה כי לא מדובר בעובדים סוררים שיצאו לקמפיין מיוזמתם, אלא במנכ"ל הסניף המקומי של אובר בניו יורק, ג'וש מורר, ומספר בכירים נוספים. מהסניף הישראלי של החברה נמסר ל-NEXTER כי בימים אלה שוקלת החברה צעדים משפטיים נגד אובר.