שוק שירותי המוסיקה בישראל מתחמם. מחר (ב') תתקיים ההשקה הרשמית של ספוטיפיי בישראל, ובזה פחות או יותר מסתכם המידע על מה שצפוי לנו – עד עכשיו. באנר חדש, שהופיע מוקדם מהצפוי, חושף לראשונה את מחיר השירות בארץ: 19.90 שקל בחודש.
מחיר תחרותי
ספוטיפיי נחשבת לשירות הסטרימינג הגדול בעולם, עם 140 מיליון משתמשים – מתוכם כ-70 מיליון משתמשים שמשלמים על חשבון פרימיום (לאפל מיוזיק, לצורך העניין, 36 מיליון מנויים "בלבד") – וקטלוג מוסיקה שכולל יותר מ-30 מיליון שירים. ספוטיפיי תתחרה מול שאר השירותים שפעילים כיום בארץ, ובהם אפל מיוזיק, שהושק ב-2016, ודיזר הצרפתי, שהושק בארץ לפני כחודשיים. בנוסף להם מציעות ספקיות הסלולר פלאפון וסלקום שירותי מוסיקה משלהן מזה מספר שנים.
לפני כחודש אפל יצאה בהצעה אטרקטיבית, במסגרתה היא מאפשרת לסטודנטים ליהנות משירות המוסיקה שלה תמורת 10 שקל לחודש בלבד, מה שמשקף הנחה של 50%. היום מנוי בודד לשירות עולה 20 שקל בחודש, בעוד שמנוי משפחתי, לעד 6 משתתפים, מוצע תמורת 30 שקל בחודש. שירות דיזר איפשר למי שנרשם אליו מישראל בשנה שעברה להתנסות בחבילת הפרימיום תמורת שקל אחד בלבד למשך שלושה חודשים, כאשר התעריף הרגיל של מנוי הפרימיום עומד על 20 שקל בחודש. תמורת 30 שקל בחודש תוכלו לרכוש מנוי משפחתי ו-40 שקל בחודש מאפשרים הזרמת מוזיקה באיכות FLAC ללא דחיסה – חבילה ייעודית לאודיופילים ובעלי מערכות שמע מתקדמות אשר מעוניינים להאזין למוזיקה באיכות מקסימלית.
לכל אחד מהשירותים הללו ניתן להירשם לתקופת ניסיון חינם, כאשר אפל היא הנדיבה ביותר ונותנת 3 חודשים להתנסות, בעוד דיזר וספוטיפיי מציעים רק חודש אחד חינם. עם זאת, ספוטיפיי, כמו דיזר, מציעה שירות חינמי שכולל מספר הגבלות, כמו פרסומות ומספר דילוגים מוגבל בין השירים. לאפל, מנגד, אין מנוי חינמי.
הכתבה פורסמה במקור באתר Geektime
עוד ב-Geektime:
פייסבוק הסירה את האפליקציה הישראלית שלה שריגלה אחרי משתמשים
בדקנו: האוזניות שמתאימות את עצמן לצורת האוזניים שלכם