GetTaxi, הסטארט-אפ הישראלי להזמנת מוניות דרך אפליקציה, עשוי למצוא את עצמו בקרוב נאבק בשוק הביתי שלו מול המתחרה האמריקאית הגדולה שלו, אובר.
באתר של Uber, מתחרתה הגדולה ביותר של גט-טקסי, פורסמו לאחרונה מודעות דרושים לשלושה תפקידים בתל אביב - "מנהל כללי", "מנהל קהילה" ו"מנהל פעילות ולוגיסטיקה". במודעות כותבת החברה כי שלושת עובדיה בארץ יידרשו לגייס נהגים, ללמד את המשתמשים על שירותי החברה ולבנות את התדמית שלה בשוק המקומי.
עוד NEXTER כל הזמן בעמוד הפייסבוק
סעיף שאולי עדיף היה לוותר עליו מופיע במודעת מנהל הקהילה, ומכינה אותו "ללכלך את הידיים" - ביטוי שעשוי להזכיר כי זה מה שעשו לאחרונה אנשי סניף ניו-יורק של החברה בקרב מול גט-טקסי הישראלית, שהחלה לפעול בעיר בשנה שעברה. אנשי הצוות הזמינו מאות מוניות של המתחרה הישראלית, ביטלו את ההזמנות ואז שלחו לנהגים הודעות המציעות להם לעבור לאובר.