את הטכנולוגיה הזו הביאו לארץ לראשונה במסגרת קמפיין של קוקה-קולה, המאפשרת לזוכים בתחרות "המיני" לקחת הביתה מיני-מי של עצמם. "היינו צריכים לקחת את הטכנולוגיה ולהתאים אותה לסריקה של בני אדם", מסביר ערן גפן מנהל הקריאייטיב. "האתגר הראשון היה לקצר את הסריקה משעתיים-שלוש לעשר דקות".
לדבריו, "לראשונה בארץ, ולפי מה שאנחנו יודעים גם בעולם, בנינו תא שאתה מסתובב בתוכו והוא סורק אותך עם כמה סורקים. מחשבים רבי עוצמה מכינים את המודל ומשלימים את הפרטים לפני שיוצאת הפקודה להדפסת התלת-ממד".
בחברת קוקה קולה השיקו השבוע קמפיין שמטרתו לקדם את מכירת בקבוקי הפלסטיק בנפח 250 מ"ל. כדי לזכות בתחרות צריך להוריד את האפליקציה שלהם לאנדרואיד או לאייפון ולטפח את הדמות כמו טמגוצ'י - היצור הווירטואלי שכבש את ישראל בשנות התשעים. המשתמשים שיצברו את הניקוד הגבוה ביותר יזכו להגיע למעבדה שהקימה קוקה קולה במפעל החברה בבני ברק, שם ייצרו בובה תלת-מימדית ייחודית שתראה בדיוק כמוהם. גפן לא מפחד מהעומס שצפוי להיווצר על המדפסת: "הבובה תשלח לזוכים תוך 24 שעות עם שליח הביתה. אנחנו נעבוד עם עוד מדפסות במפעל וככה נצליח לעמוד בעשר דמויות ביום - יהיו לפחות מאה זוכים".
Coca-Cola Mini-Me 3D printing from Gefen Team on Vimeo.