הסוף לפרסומות המעצבנות? גוגל מנסה להילחם בתופעת הפרסומות המוצגות במסך הנעילה של מכשירי אנדרואיד. החברה עדכנה את תנאי הפרסום באפליקציות, במטרה להבטיח כי המשתמשים יוכלו ליהנות מחוויה אמינה ובטוחה יותר.
גוגל קובעת כי החל מעתה, מסך הנעילה, המופיע בעת הפעלת המכשיר וטרם הכניסה באמצעות טביעת אצבע או קוד, נמצא מחוץ לתחום עבור רוב האפליקציות המותקנות על המכשיר (למעט הצגת התראות הקשורות באופן ישיר בתכונות האפליקציה). יוצאות מן הכלל הן אפליקציות שכל תפקידן הוא שינוי אופן תפקודו של מסך הנעילה - להן יותר להמשיך ולהציג מסרים פרסומיים שונים, מתוך הנחה כי המשתמש יוכל לקשר בקלות יחסית בין התקנת האפליקציה ובין פרסומות נוספות המופיעות על המסך.
האיסור על הצגת פרסומות במסך הנעילה מצטרף לשורת איסורים נוספים של גוגל, ביניהם כללים המונעים מאפליקציות להציג מסרים פרסומיים שקריים או כאלה המתחזים להודעות מערכת, פרסומות המשתלטות על כל המסך ועשויות לקטוע את השימוש הרגיל במכשיר, או כאלה שאינן תואמות את קהל היעד המוצהר של האפליקציה. הפרת כל אחד מהכללים הללו עשוי להביא להסרה לצמיתות של האפליקציה, ואף לחסימת חשבון המפתח.
הכתבה פורסמה במקור באתר TGspot
עוד ב-TGspot:
הדפדפן של מיקרוסופט מגיע לאייפון
סקירה: טאבלט שנראה יקר - אבל הוא לא