מה לא אמרו עליהם? שהם נראים כמו שאריות מסטיקים, סוכריות ג'לי, חלמונים מוטנטיים, מרשמלו נמס ועוד. עכשיו, בשעה טובה, גוגל נפרדת מהאימוג'י המוזרים שלה לטובת כאלה שדומים הרבה יותר לאימוג'י שאפשר למצוא אצל חברות כמו אפל, מיקרוסופט או פייסבוק.
השינוי אמנם לא הוכרז באירוע של גוגל אתמול, אבל שני בכירים בגוגל גילו לאתר Fast Company כי החברה עבדה על עיצוב האימוג'י במשך לא פחות משנה וחצי.
רייצ'ל בין, מנהלת אמנותית במחלקת העיצוב של גוגל, סיפרה שהחברה הבינה שהגיע הזמן לשינוי בגלל תלונות על כך שהאימוג'י שלה לא רק מכוערים, אלא גם נראים כאילו אינם מייצגים את מה שמייצגים המקבילים שלהם במערכות הפעלה ואפליקציות אחרות: "זו בעיית תקשורת. אם שלחתי לחברה שלי את האישה הרוקדת לאייפון, ואני על מכשיר אנדרואיד ורואה כתם, יש כאן קצר בתקשורת", היא אמרה.
גאס פונטס, מנהל מוצר באנדרואיד, הוסיף שבתהליך העיצוב מחדש "הסתכלנו על הרבה דברים, אבל בעיקר הדבר שהכי בולט הוא אולי שכן, נקודות הסוכריה, או הכתמים, מוחלפים עכשיו בסדרה של מעגלים".
השניים ציינו כי השינוי התחיל כאשר גוגל עיצבה את אימוג'י מקצועות הנשים, שאותם קידמה בשנה שעברה. כדי שניתן יהיה לזהות את המקצוע עוצבו אימוג'י בעלי פרטים רבים, שהיו שונים מאוד מהעיצוב של העיגולים המעוכים המוזרים וחסרי הפרטים. לכן, ניצלה גוגל את ההזדמנות ועיצבה מחדש את כל האימוג'י עם פנים בצורה אנושית יותר והרבה יותר פרטים.
האימוג'י החדשים יגיעו עם גרסה O של אנדרואיד, שיצאה אמש (ד') בגרסת בטא וצפויה להגיע לסמארטפונים ככל הנראה בסוף השנה.