מימין: HTC Desrie 810, 610 ,310 (צילום: אמיתי זיו)
מימין: HTC Desrie 810, 610 ,310 | צילום: אמיתי זיו

יצרנית הסמארטפונים HTC והיבואנית בארץ טאץ'-גרופ הכריזו היום (ה') על אסטרטגיה חדשה לשוק המקומי. החברה, שעד כה התמקדה בשיווק של מכשיר בודד - מכשיר הדגל - הכריזה כי תרחיב את פרוטפוליו המוצרים: "ב-2014 החלטנו לעשות שינוי ולהגדיל את מגוון המכשירים ומגוון הסגמנטים", מסר באירוע עומרי כהן, מנכ"ל טאץ' גרופ.

החברה הכריזה על השקת מכשיר הדגל של החברה, HTC One M8, במחיר של 3,570 שקל בשלוש מפעילות הסלולר הגדולות וכן בשוק החופשי, אך במקביל הכריזה על מספר מכשירים זולים יותר שיגיעו לשוק בתקופה הקרובה. הראשון הוא Desire 310, סמארטפון בסיסי בגודל 4.5 אינץ' שימכר בארץ החל מהשבוע הבא במחיר של 850 שקל. שני המכשירים הבאים, Desrie 610 ו-Desire 810, יושקו בישראל בתחילת יוני.

"ה-610, עם מסך 4.7 אינץ', יושק בתג מחיר של כ-1,400-1,500 שקל וה-810, פאבלט בגודל 5.5 אינץ', יושק במחיר של 1,800-1,900 שקל. זה שינוי ש-HTC עושה בארץ ופונה גם לקטגוריות הביניים", מסר כהן. המכשירים יגיעו במגוון צבעים.

באירוע נכח גם פיליפ בלייר, נשיא HTC אירופה, שאמר: "אנחנו עובדים קשה בלייצר את הסמארטפונים הטובים בעולם, זה מה ש-HTC עושה. ה-HTC ONE (הכוונה לדור הקודם, M7) הוא המכשיר המעוטר בעולם בשנה שעברה, כולל פרס המכשיר הטוב ביותר של 2013 בכנס העולם הסלולרי בברצלונה. אבל אנחנו צריכים להרחיב את היריעה ולהגיע לעוד אנשים ולקטגוריות חדשות".

HTC העולמית הרחיבה את הפרוטפוליו שלה "כלפי מטה" כדי לצבור עוד נתחי שוק ולהצליח גם בשווקים מתפתחים. בקטגוריית המכשירים הזולים יחסית, תצטרך HTC להתמודד עם סדרת ה-L החדשה של LG שהחלה להיות משווקת בארץ וכן עם המכשירים הזולים יותר מסדרת הגלקסי של סמסונג (Young ו-Trend). ל-HTC נתח של כ-3-4% בלבד ממכירות המכשירים בישראל.

 

לכתבה המקורית באתר TheMarker

עוד ב-TheMarker: