זה היה זריז: עו"ד אשר שרביט מירושלים הגיש תביעה, ובקשה להכיר בה כתובענה ייצוגית, כנגד החברות LG ורונלייט - יבואנית הסמארטפונים של LG בישראל. העילה היא התקלה, הרחבה יחסית, ב-LG G4 – מכשיר הדגל של החברה, אשר נמכר בישראל מיוני האחרון ומכר מעל ל-100 אלף יחידות.
התקלה כוללת אתחולים חוזרים ונשנים של המכשיר עד החשכה. היא דורשת תיקון של המכשיר במעבדה, ובמקרים רבים כולל גם אובדן המידע האישי על המכשיר. התקלה מוכרת לחברות, ולאחרונה הן LG העולמית והן רונלייט אף הודו בקיומה, אך לטענתן היא מוגבלת מאד. מקור התקלה בחומרת המכשיר ובחיבורים רופפים בין רכיבים פיזיים.
"התביעה על סך 400 מיליון שקל, לפי חישוב שכל מי שרכש את המכשיר חשוף לתקלה – כ-130,000 איש ובעלות רכישה ממוצעת של 3,000 שקל, וכן הציבור שנדרש לתקן את המכשיר עד כה בעלות של 650 עד 950 שקל לתיקון, תלוי כנראה בצבע העיניים של הלקוח", מסר שרביט. "חלק מהלקוחות נאלצו לשלם על התיקון, כי נטען בפניהם שהוא קיבל מכה וניזוק, אבל זו אמתלה".
לתביעה הוספו תצהירים של לקוחות שנפגעו וכן חוות דעת מומחה. שרביט מעוניין שלקוחות שנפגעו מהתקלה יצטרפו לתביעה.
עוד ב-TheMarker:
תגובת LG טרם נמסרה