מלחמת סמסונג נגד אפל עולה שלב ויורדת נמוך מתמיד – בהמשך למלחמת הפטנטים שמתקיימת בין השתיים, סמסונג שיחררה פרסומת חדשה שלועגת באופן בוטה למידי להיסטריה סביב מכשירי אייפון של אפל.
בפרסומת נראים מעריצי אפל מושבעים מחכים בתורים ארוכים מאוד במספר ערים ברחבי העולם ליד חנויות דומות מאוד לחנויות אפל. כמובן שבפרסומת אין אזכור מפורש לאפל אבל מאוד ברור על מה מדובר ולמי הכוונה.
"מישהו בדיוק עזב" אומרת אחת מהדמויות בסרטון שמחכה בתור, "למה שמישהו יעזוב כשנשארו לנו רק עוד תשע שעות לחכות?" משיב לה מעריץ אפל אחר שמחכה לצידה.
"או או", אומר בחור אחר שמביט בסלולרי שלו, "הבלוגרים אומרים שהסוללה בעייתית", כאן כמובן אי אפשר שאל לקשר באופן ישיר את העקיצה של אנשי סמסונג לבטריה-גייט, באג בסוללה של אייפון 4S שמרוקן אותה במהירות, שבאפל עדיין לא מצליחים למצוא לה פיתרון.
בהמשך, מגיעה חבורה של צעירים שנראים מגניבים במיוחד והם "חושפים" בפני מעריצי אפל את הסמסונג גלקסי S2.
האייפוניסטים אמנם מתרשמים לטובה אבל עדיין מתקשים להשתכנע ולא מצליחים אפילו לבטא נכון את המילה סמסונג.
"אני לעולם לא אקנה סמסונג בגלל שאני יצירתי", אומר אחד מהם ובאותו רגע זוכה ללעג מחברו שלו: "אתה מלצר בבית קפה".
זו לא הפעם הראשונה שחברות מנסות להקניט המעריצים של אפל ברמיזה שהם כת עיוורת,
בשנת 2006 חברת SanDisk כינתה את עדת מעריצי אפל כ-iPuppets (בובות) או iSheep (כבשים) כשניסתה למחות על השליטה של מכשירי אייפוד בעולם נגני ה-MP3 הניידים.
גם מוטורולה ניסתה לעקוץ את אפל כשיצרה פרסומת ל-XOOM שלה, שהוא סוג של פארודיה לפרסומת האגדית של אפל 1984 מקינטוש.
מה דעתכם על המהלך של סמסונג עלוב או מבריק?
>> הידעתם?! ניתן לקשר בין כל שני אנשים בפייסבוק דרך ארבעה חברים בלבד