השקתה של iOS 7, מערכת ההפעלה החדשה לאייפון, לאייפד ולאייפוד טאצ', מלווה בעיות רבות ותלונות רבות עוד יותר. למעשה, אפל נאלצה לשחרר שני עדכונים למערכת תוך שבוע כדי לפתור בעיות דחופות. אך מעיון ברשת נראה שאחת הבעיות הללו טרם נפתרה: משתמשים רבים מדווחים כי מאז העדכון לא מצליחים מכשיריהם להתחבר ל-iMessage ופייסטיים – שירותי ההודעות והשיחות החינמיים של אפל.
נראה שהדרכים לפתור את הבעיה רבות, וכל אחת מהן עובדת עבור משתמשים אחרים. ליקטנו עבורכם כמה מהן, כדי לסייע לכם לחזור לדבר חינם עם חבריכם האייפוניסטים. בצעו אותן לפי הסדר עד שתגיעו לאחת שעובדת.
הדרך הקלה: ניסיתם לכבות ולהדליק מחדש?
כמו כל מכשיר אלקטרוני, יתכן שכיבוי והדלקה של המכשיר יפתור את הבעיה. רצוי לבצע כיבוי Hard Reset, על ידי לחיצה ארוכה על לחצני הבית והכיבוי יחד עד שהמכשיר נכבה, המתנה של כחצי דקה והפעלתו מחדש.
הדרך הקצרה: שכחה סלקטיבית
ודאו שאתם מחוברים דרך ווייפיי בלבד. כבו את השירותים של אפל על ידי כניסה לתפריט הגדרות -> הודעות או פייסטיים ולחיצה על המתג, אחר כך חזרו אחורה לתפריט הגדרות ומשם לכללי -> איפוס הגדרות רשת (בתחתית) על מנת לאפס את הגדרות חיבור האינטרנט האלחוטי, התחברו מחדש לרשת והפעילו מחדש את השירותים.
הדרך המומלצת: להתחבר מחדש
פורסם אתמול בצ'ט התמיכה של NEXTER ו-Support.Online
היכנסו להגדרות -> הודעות, ודאו שהשירות מופעל, לאחר מכן היכנסו לשליחה וקבלה -> לחצו על ה-Apple ID במייל והתנתקו. לאחר מכן חזרו להודעות, כבו והדליקו את iMessage -> לחצו על "התבחר/י ל-iMessage בעזרת Apple ID", התבחרו עם המייל וסיסמה ולחצו "התחבר". כשהמכשיר יציע לבחור מספר טלפון ואימייל ל-iMessage השאירו את ה-V רק על מספר הטלפון.
הדרך הקשה: לאפס את המכשיר
אם הדרכים הקודמות לא פתרו את הבעיה, חברו את המכשיר למחשב. בתוכנת האייטיונס, בחרו ביצירת גיבוי. לאחר מכן בצעו איפוס של האייפון, מה שיוריד עותק חדש של המערכת. לפני סיום ההתקנה תישאלו האם אתם רוצים להגדיר את המכשיר כחדש או לאחזר גיבוי. בחרו באחזור הגיבוי שיצרתם.