אפליקציית שיתוף התמונות הפופולרית, אינסטגרם, נפלה: גולשים רבים מתלוננים כי אינם מצליחים להיכנס לאפליקציה, לא ממכשירים מסוג אנדרואיד וגם לא מהאייפון כשמי שכבר מצליח להיכנס נתקל בעמודים ריקים. החברה שכבר קיבלה תלונות רבות מהמשתמשים מיהרה לפרסם בחשבון הטוויטר הרשמי של מחלקת התמיכה שלה הודעת הרגעה: "אנחנו חווים בעיות טכניות ואנחנו עובדים במרץ כדי לתקן את הבעיות, תודה על הסבלנות". (We're currently experiencing technical difficulties and we're working to correct the issues. Thanks for your patience).
עדכון 22:35 - אינסטגרם חזרה לפעילות מלאה.
עדכון 21:00 - נראה שהשירות חזר לעבוד באופן חלקי, עדיין אין אפשרות לראות את הפרופיל או להעלות תמונות אבל פיד החדשות כבר פועל.
עדכון 18:30 - החברה פירסמה בחשבון הטוויטר שלה הודעה ובה היא מאשרת כי התקלה אכן נובעת מהסופות ומוסיפה כי שום מידע לא אבד. (Due to severe electrical storms, our host had a power outage, no data is lost – we've been working through the night to restore service)
אמנם החברה לא הסבירה את הסיבה לתקלה, האם זה קשור לבעיות טכניות בלתי צפויות או לשדרוגים שהיא עוברת. על פי הדיווחים ברשת ניתן ללמוד כי הבעיה נובעת מתקלה בשרתים של אמזון, בגלל סופות ברקים שמתחוללות בצפון וירג'יניה, שם יש לה חוות שרתים גדולה. אינסטגרם, כמו גם נטפליקס ופינטרסט משתמשות בשירותי הענן של אמזון וכתוצאה מכך שלושת האתרים (ועוד מספר אתרים פחות מפורסמים) חוו בעיות בשעות האחרונות.
נזכיר כי האפליקציה, שנרכשה על ידי פייסבוק בחודש אפריל האחרון, עברה סדרה של שינויים והתאמות לרשת החברתית בשבוע שעבר (בינתיים רק עבור מכשירי אפל). בין היתר נוספה לאפליקציה לשונית explore שמחליפה את popular, ומאפשרת לחפש אנשים ונושאים, ולא רק את מה שפופולרי כרגע. עוד שינוי לכבוד העמקת האינטגרציה עם פייסבוק הוא שינוי הצורה של כפתור הלייק שהיה בעבר בצורת לבבות ועכשיו הפך ללייק פייסבוק אמיתי.