חברות הסלולר הוותיקות מצליחות להשיב מלחמה להוט מובייל: בחודש אוגוסט האחרון הגיע היקף הנטישה של לקוחות הוט מובייל ל-27% מהמנויים המתניידים לחברה - כך עולה מנתונים מדויקים שהגיעו ל"גלובס" על היקפי הגיוס והנטישה. להוט מובייל יש כיום כ-300 אלף מנויים. הנטישה היא ברובה ממנויים שהצטרפו בחודש אוגוסט, וחלקה מסך כל המנויים שהצטרפו עד כה.
ל"גלובס" נודע כי בחודש אוגוסט התניידו להוט מובייל 44,654 מנויים, ונטשו את החברה 12,088 אלף מנויים. היקף המנויים שמוכנים לוותר על שירותי הוט מובייל מיד לאחר שהצטרפו אליה, מעורר סימני שאלה; הדפוס מצביע על כך שמדובר במנויים שמצטרפים להוט רק בגלל המחיר, אך ברגע שמציעים להם אותו מחיר בחברה שנטשו, הם מעדיפים לשמור אמונים לחברה המקורית שלהם. אתמול (ב') גייסה החברה 1,600 מנויים ונטשו אותה 477 - שיעור נטישה של 30% ביום אחד.
החברות הסלולריות מצליחות להחזיר אליהן מנויים במסגרת ה-Win Back: כל לקוח שננטש מקבל הצעות שימור, והוט מובייל מוצאת את עצמה במאבק שיווקי קשה ביותר.
הוט מובייל עדיין גדלה: באוגוסט צמחה החברה בכ-33 אלף מנויים מנוידים. במקביל, עוזבים אותה (כחברת מירס לשעבר) אנשי הקבע של צה"ל, כ-80 אלף מנויים, כך שמצבה מבחינת גיוס המנויים מורכב מאוד. ראויה לציון העובדה שכל השוק מתחיל למצות את היקפי הנטישה שלו במסגרת התחרות; הלקוחות שרצו לעבור עברו או ששיפרו את הצעתם, ולכן מגמת הניודים בין החברות נמצאת בירידה.
סוגיה נוספת שמקשה על ניתוח מצבה האמיתי של מירס הוא ממוצע ההכנסה מכל מנוי שהוט מובייל מגייסת. החברה לא מפרסמת את ההכנסה הממוצעת שלה ממנוי. הסוגיה רלוונטית מפני שהוט מובייל מגייסת אלפי לקוחות במסלולים בתעריפים הנמוכים של 10 אג' לדקה, כך שבסיכומו של עניין קשה לקבוע מה מידת הצלחתה של החברה.
בהוט מובייל סירבו להגיב.