דינמיקה סלולר הודיעה הבוקר כי תציע שירות תיקונים מהירים לסמארטפונים בדוכניה ברחבי הארץ. בנוסף לשירותי המעבדה הרגילים של הרשת, המתבצעים לאחר שילוח של המכשירים מהדוכנים למעבדות מרוחקות והחזרתם לאחר יומיים, יוכלו לקוחות כל החברות לבצע תיקונים במקום לתקלות נפוצות תוך 45 דקות.
עוד ב-NEXTER:
השירות של דינמיקה יציע תיקונים בעיקר לתקלות נפוצות כגון מסך או גב שבור, שקע שאינו עובד כראוי, רכיבי אודיו מושבתים, עדכוני תוכנה ועוד. כאמור, השירות ינתן לכל לקוח ללא קשר למקום בו רכש את המכשיר, וייקח עד 45 דקות שבתומם יוחזר המכשיר לבעליו.
הסניפים הראשונים של הרשת בהם מוצע השירות הם אלו שבקניון מלחה בירושלים, קניון עזריאלי במודיעין, קניון בת-ים, קניון חדרה, קניון נתניה וקניון רננים. בהמשך יתרחב השירות לכל 50 סניפי הרשת ברחבי הארץ.
מנכ"ל רשת דינמיקה סלולר, אלי אדדי, אמר בהודעה לעיתונות כי "משך זמן של 45 דקות לתיקון מכשיר הסלולר מאפשר ללקוח להשלים את סידוריו בקניון עם מכשיר חלופי ללא עלות, לאסוף את מכשירו בדרך החוצה ולהמשיך להיות מחובר לעולם באופן רציף". הוא הוסיף כי החברה בחרה למקם את שירותי התיקון בדוכנים פתוחים, "מול עיניו" של הלקוח, לאחר שגילתה כי "הנושא הפך לאטרקציה בקרב הלקוחות ומרביתם מביטים נרגשים בתהליך הפחת החיים במכשיר שהם כה מחוברים אליו".
כזכור, בשבוע שעבר הכריזה גם ספקית התקשורת פרטנר (אורנג') על שירות תיקונים ללקוחות כל החברות בדוכניה בקניונים. החברות הגדולות מנסות על ידי כך לנצל את גודלן ותדמיתן האמינה (גם אם היקרה) ולהגדיל את רווחיהן ממשתמשי הסלולר על חשבון המעבדות הפרטיות.