כשגוגל הכריזה על הסמארטפונים בסדרת פיקסל בשנה שעברה, זו היתה הפתעה ואכזבה: אחרי שנים של מכשירי נקסוס, שהציגו ביצועים טובים מאוד במחירים סופר-תחרותיים, פתאום מנסה החברה למכור מכשירים במחירים של אייפון.
נחשו מה: זה לא היה ניסוי חד-פעמי.
בתערוכת הסלולר בברצלונה דיבר ריק אוסטרלו, סגן נשיא בכיר לענייני חומרה בגוגל האחראי על פיתוח מכשירי הפיקסל, עם הבלוג AndroidPit, והבהיר כי החברה מתכוונת להוציא מכשירי פיקסל בתדירות קבועה יותר מכפי שהיה עם מכשירי הנקסוס, שלעתים יצאו כל שנה ופעמים אחרות רק פעם בשנתיים.
"לתעשייה (הזו) יש קצב שנתי, אז אתם יכולים לסמוך עלינו שנעמוד בו", הוא אמר. "אתם יכולים לסמוך על יורש השנה, גם אם לא תשמעו ממני עכשיו תאריך".
בבלוג צוין כי אוסטרלו נשאל שוב ושוב האם גוגל תוציא גם סמארטפון זול יותר בסדרה, שיחליף את הנקסוסים, אך חזר על המסר: "הפיקסל נשאר פרימיום", ואמר שאת הטווחים הזולים יותר משאירה גוגל ליצרניות אחרות.