אחת התלונות הנפוצות ביותר של טוקבקיסטים על ידיעות סלולר ב-NEXTER, שכבר הפכה לתביעה ייצוגית, מקבלת היום מענה: הבוקר פרסמו LG ישראל ורונלייט, יבואנית מכשירי הסלולר של החברה הקוריאנית בארץ, מודעה שמאשרת באופן רשמי כי קיימת בעיה במכשירים מדגם G4, שהושק לפני כשנה וחצי, ומציעה תיקון למכשירים פגומים.
הבעיה, שהתגלתה זמן קצר לאחר השקת המכשירים, גרמה להם להיכנס ללולאה אינסופית של אתחולים, מה שהוציא אותם מכלל שימוש. LG העולמית הודתה בבעיה בתחילת השנה ואנשי היבואנית בישראל טוענים כי כל מי שהגיע אליהם עם הבעיה קיבל שירות בדמות החלפת לוח האם של המכשיר, מה שפתר את הבעיה, אך עד כה עד כה החברה לא יידעה מיזמתה לקוחות על כך שמכשירם עשוי להיות בעייתי.
בהודעה מדגישה החברה כי הבעיה קיימת "רק במכשירים מסדרת ייצור מוקדמת". כדי לבדוק האם מכשירכם הוא אחד מהם, היא מציעה לכם להזין את מספרו הסידורי בעמוד הזה, "על מנת לדעת האם המכשיר שברשותם זקוק לתיקון, כדי למנוע אפשרות של התרחשות בעיית האתחול שאירעה בחלק ממכשירי G4".
מי שקנה את המכשיר ממשווק מורשה של היבואן הרשמי ומכשירו משתייך לסדרה הבעייתית, יכול ליצור קשר עם החברה ולהזמין תור להחלפת החלקים הפנימיים במרכז שירות חינם. אך החברה מציעה גם למי שרכש את המכשיר אצל יבואנים מקבילים לקבל את השירות, ולשלם 400 שקל על שנת אחריות על התיקון.