תשכחו מחיפוש מעבדה אמינה ומכשיר חלופי, הגעה למעבדה למסירת המכשיר, המתנה מורטת עצבים ולבסוף טיול נוסף למעבדה לאיסוף המכשיר המתוקן - הטרנד החדש בשוק הסלולר הישראלי הוא שירותי תיקונים מיידיים שמגיעים אליכם.
אתמול (ג') הודיעו LG ישראל ורונלייט, יבואנית הסמארטפונים של LG, על שירות תיקונים עד הבית לבעלי מכשירי סלולר של היצרנית הקוריאנית. מי שיש ברשותו מכשיר של LG יוכל להזמין טכנאי לתיקון תקלות במוקד שמספרו 077-9007222, והטכנאי יגיע אליו תוך 24 שעות, בין השעות תשע בבוקר לחמש בערב, בכל מקום בארץ.
השירות מסופק באמצעות 50 טכנאים המתניידים במכוניות שבהן כל הרכיבים הדרושים לתיקונים נפוצים, כמו מסכים שבורים, שקעי טעינה תקולים וכדומה. החברה מפעילה גם משאית שירות, אך מציינת כי השירות שמסופק במעבדה זו אינו שונה מהשירותים שיכולים לתת הטכנאים במכוניות הקומפקטיות. לפני השקת השירות נערך פיילוט בהשתתפות עשרה טכנאים באזור גוש דן.
השימוש בטכנאים הניידים לא יעלה ללקוחות כסף, כאשר תקלות במכשירים שנמצאים באחריות יבואן רשמי של רונלייט ובתקופת האחריות יתוקנו חינם, בעוד תקלות שאינן כלולות באחריות או במכשירים שלא נרכשו דרך רונלייט יעלו לבעליהם מחיר זהה לזה שנגבה ב-15 מרכזי השירות הקבועים של החברה. מי שמכשירו לא נרכש מרונלייט ישלם מינימום 250 שקלים, גם אם התיקון שנדרש עבורו עולה פחות, אך לא ישלם תוספת עבור תיקונים שמחירם גבוה יותר.
השירות של LG ישראל ורונלייט מצטרף לשירות דומה שהושק לפני כשבועיים על ידי אלפא טלקום עבור בעלי סמארטפונים של וואווי, שאותם היא מייבאת. ההבדלים בין השירותים הם שזה של וואווי אינו זמין עדיין בכל הארץ והשימוש בו עולה סכום נוסף על עלות התיקון.
"אנו מבינים כי הזמן של הלקוח יקר וכי בעת הצורך הגעה לנקודת שירות, גם אם היא ממוקמת במקום מרכזי, גוזלת זמן", אמר גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט, וציין כי השירות "יאפשר ללקוחות שלנו ליהנות משירות אישי, בביתם וללא כל עלות".