התמונות באייפון 6 פלוס שלכם מטושטשות? אתם לא לבד. אפל הודתה כי "אחוז קטן" מהמכשירים יצאו מהמפעל כשרכיב המצלמה שלהם מקולקל. החדשות הטובות - החברה לוקחת אחריות ותתקן. החדשות הפחות טובות: בישראל זה עלול לקחת יותר זמן.
באתר של אפל נכתב כי התקלה מתרחשת במספר קטן של מכשירים שנמכרו בין ספטמבר 2014 לבין ינואר 2015. אם קניתם את המכשיר שלכם בתאריכים האלה, אתם יכולים לגשת לאתר של אפל, להכניס את המספר הסידורי, ולבדוק אם אתם זכאים לתיקון. אפל ממליצה לגבות את כל המידע לפני שמוסרים את המכשיר.
את המספר הסידורי מוצאים כך: ניגשים להגדרות - כללי - אודות. שם אפשר ללחוץ ממושכות על המספר ולהעתיק אותו, כדי להדביק באתר.
אפל מפנה לקוחות ישראלים ל-iDigital, שמייבאת את מוצריה לארץ. iDigital עצמה טרם הגיבה לפניית NEXTER. עם זאת, נסיון העבר מוכיח שכאשר אפל מכריזה על תיקונים, עוברים לעתים כמה ימים עד שהספקים והמשווקים הבינלאומיים מקבלים על כך עדכון והנחיות מה לעשות. כך שיתכן שבראשון בבוקר, החברה בארץ עדיין לא תהיה ערוכה לקבל מכשירים תקולים.